Toon posts:

Snelste processor voor pga?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat de snelste processor voor pga is? En bestaan er pga> fcpga converters?

Verwijderd

PGA = Pined Grid Area. Ik denk dat je de PPGA socket bedoelt. Deze kan gewoon Flip Chips (FC-PGA) hebben. De snelste PPGA Proc. is de Celeron 466 geloof ik.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 09 oktober 2001 21:57 schreef Digital_Blonde het volgende:
De snelste PPGA Proc. is de Celeron 466 geloof ik.
De snelste PPGA is 533MHz. De 533A is een FCPGA, en alles daarboven ook.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

PGA = Pined Grid Area. Ik denk dat je de PPGA socket bedoelt. Deze kan gewoon Flip Chips (FC-PGA) hebben. De snelste PPGA Proc. is de Celeron 466 geloof ik.
Volgens mij was er ook een 533 in een PPGA uitvoering, de 533 is ook gemaakt in een FC-PGA uitvoering. Was volgens mij de overstap processor. Overstap van Celly1 naar Celly2 uitvoering kan het ook geweest zijn (andere core).

Weet het ook niet helemaal zeker.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 09 oktober 2001 22:11 schreef pdb het volgende:
Overstap van Celly1 naar Celly2 uitvoering kan het ook geweest zijn (andere core).
Beide. De FCPGA's zijn de tweede Celeron generatie (eigenlijk de derde na de Covington en Mendocino).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

in een ppga kan dus GEEN fcpga...tenzij je gaat solderen en afplakken....
Pagina: 1