Als ik naar http://fokzine.net of fok.nl wil gaan word ik geredirect naar tweakers.net
Kort maar krachtig
Kort maar krachtig
IDD ja, zal wel iets mis zijn met DNS ofzo.Op dinsdag 09 oktober 2001 20:31 schreef MadMax-007 het volgende:
Best vaag want het Fok!nieuws op de T.net frontpage ververst wel![]()
Verwijderd
Danks nu kan ik eindelijk zien wat Jordan aan Arrowz heb voorgesteldOp dinsdag 09 oktober 2001 20:38 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Het is frontpage.fok.nl geworden blijkbaar
Die linkjes linksonderin op de t.net frontpage werken dus ook niet meer.
Klopt hier nu ook, wat was er nu precies aan de hand ?Op dinsdag 09 oktober 2001 20:57 schreef Snake het volgende:
Hier werkt alles weer!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat sluit dan mooi op het stukje tekst van FrorisOwh, ik was even bezig met een evil machtsovername op Fok
Let vooral op de laatste paar zinnenDanny is de baas hier op Fok! samen met Teddemans
Kees kan alle wachtwoorden nagaan, maar dat kan iedereen met DB toegang, moet je ze alleen allemaal weten te ontcijferen.
Ik kan de stekker er uittrekken, Femme, Daniel en kees ook. Het zijn onze servers, dus wij kunnen bepalen hoe en wat. Maar het zal er niet zomaar van komen hoor
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq