Ik heb al een hele tijd problemen met het spelen van spellen, sommige doen niets anders dan blauwe schermen geven (bijv Need for speed 5, of Call to power II en gta2), maar andere zoals UT geven praktisch nooit problemen. Nu heb pas Commandos II gekocht (legaal) en dat doet het wel, alleen loopt het soms vast bij het saven, laaien, of het gaan vanuit het menu naar het speelveld. IK weet bijna zeker dat het hardware probs zijn, maar is het mijn videokaart (ALLES aan te vinden drivers al geprobeerd), of aan mijn RAM zoals ik uit andere topics gevist heb, is het bij blauwe schermen vaak een RAM probleem. HEt gaat meestal om 0028 errors
Euhm, heb je een mobo met via chipset, dan ff viadrivers installeren, (via meuktracker vinden), euhm, anders weet ik het ook niet
Anders viruteel geheugen instellingen wel goed?
Anders viruteel geheugen instellingen wel goed?
Euhm, heb je een mobo met via chipset, dan ff viadrivers installeren, (via meuktracker vinden), euhm, anders weet ik het ook niet
VOlgens mij wel een mobo met via chipset, ik kan nu wel een meuktracker vinden
Sorry ik typte verkeerd in de zoekmachine
VOlgens mij wel een mobo met via chipset, ik kan nu wel een meuktracker vinden
Sorry ik typte verkeerd in de zoekmachine
geef ff wat system specs, das altijd wat beter oplossen voor ons. In ieder geval als je een VIA chipset hebt, de VIA 4-1 drivers installeren en als je meerdere repen geheugen hebt ff er een aantal in en uit halen, dus ff kijken of er niet een naar de eeuwige jachtvelden is gestuurd.
PIII 866 MHZ
128 MB RAM (PC 133)
32 mb tnt2 model 64 videokaart (aopen pa3000 plus)
30.600 mb (28,2 gb) WD harddisk (ben bang datie op 5400 loopt)
128 MB RAM (PC 133)
32 mb tnt2 model 64 videokaart (aopen pa3000 plus)
30.600 mb (28,2 gb) WD harddisk (ben bang datie op 5400 loopt)
Verwijderd
ik heb dit ook gehad, UT deed het toen ook helemaal goed gewoon, bij mij lag het aan me videokaart, ik heb toen een nieuwe gekocht en alles werkte weer!
Ok jou ben ik waarschijnlijk eeuwig dankbaar, want nu weet ik het echt zeker dat het mijn videokaart is.
Gelijk een nieuwe vraag: welke videokaart kan ik het beste aanschaffen:
- Gf2mx met 32 mb
- Gf2mx 400 met 64 mb
- Gf2gts met 64 mb ddr (Asus V7700 Pro TV-OUT 64Mb)
Ik ga er van uit dat ik over een jaar of misschien kerst 2002 ofzo een nieuwe pc koop. Welke kaart raden jullie me dan aan, want ik wil niet te veel geld uitgeven.
Gelijk een nieuwe vraag: welke videokaart kan ik het beste aanschaffen:
- Gf2mx met 32 mb
- Gf2mx 400 met 64 mb
- Gf2gts met 64 mb ddr (Asus V7700 Pro TV-OUT 64Mb)
Ik ga er van uit dat ik over een jaar of misschien kerst 2002 ofzo een nieuwe pc koop. Welke kaart raden jullie me dan aan, want ik wil niet te veel geld uitgeven.
Als je over een jaar een nieuwe wil kopen zou ik de Mx 400 of de GF2 GTS nemen.
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Dit klinkt meer als een driver/settings issue dan een daadwerkelijk kapotte VGA.Op dinsdag 09 oktober 2001 21:46 schreef zorba het volgende:
ik heb dit ook gehad, UT deed het toen ook helemaal goed gewoon, bij mij lag het aan me videokaart, ik heb toen een nieuwe gekocht en alles werkte weer!
Trouwens, HcMarx, je hebt nu alle relevante info gegeven behalve het belangrijkste, namelijk de mobo. Welke type is het? Of als je dat niet weet, vertel iig welk chipset erop zit (kast open, op de mobo kijken naar de grootste chip zonder heatsink=meestal de southbridge- merk daarvan lezen) want dit zou wel eens een 4-in-1 geval kunnen zijn.
Sowieso is een upgrade van TNT2 naar iets snellers niet mis, maar doe het dan omdat je sneller wilt, niet omdat een driverprobleem je doet denken dat je oude VGA stuk is (want als hij niet stuk is kun je de TNT doorverkopen- beetje subsidie voor de nieuwe)
Oslik blyat! Oslik!
hmm, ik zal ff onder de kap kijken, maar geen driver probleem (anders word ik echt gek, want ik heb ALLES al geprobeerd (evenals drie verschillende OS`jes
Pagina: 1