the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi
dit is dus mijn aanbevolen verandering.
Zo gezegd, zo gedaan.
Buy yourself a new Videocard !
een TNT2 haalt niet hoger, of het verschil is niet de moeite waard, met een MX 400 kom je stukken hoger.
* Demo heeft wel de hele zomer gewerkt voor die kl*te dure superkaart, en niet bij pappie zitten zeiken
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
maar dat schiet echt niet op ik haal maar 1638 ofzo
en ik ben ook aan het sparen voor een nieuwe vid
k ga de gf2mx400 halen
mischien maandag al !!!!!!
fijntjesOp dinsdag 09 oktober 2001 20:54 schreef Demoniac het volgende:
Ik had ook < 2000 met TNT2, maar cruise nu met +- 5700 rond op mijn GF3
* reiker heeft wel de hele zomer gewerkt voor die kl*te dure superkaart, en niet bij pappie zitten zeiken
dan zie je nog eens wat er voor verschil zit in GF2GTS en GF3 he... (kijkend naar je sig)
ik haal met mijn gf2gts 64mb in 3dmark2k 7400 punten, ongeveer gelijk aan wat jij hebt geloof ik, maar in 3dmark2001 trekt mijn kaart niet verder dan 3800...
gefeli hoor
edit: wacht even, 7400 != 8139
Zo gezegd, zo gedaan.
Het grote verschil zit denk ik in de Nature bench, die kan alleen de GF3 draaien...Op dinsdag 09 oktober 2001 21:03 schreef reiker het volgende:
[..]
fijntjes
dan zie je nog eens wat er voor verschil zit in GF2GTS en GF3 he... (kijkend naar je sig)
ik haal met mijn gf2gts 64mb in 3dmark2k 7400 punten, ongeveer gelijk aan wat jij hebt geloof ik, maar in 3dmark2001 trekt mijn kaart niet verder dan 3800...
gefeli hoor
edit: wacht even, 7400 != 8139
Ik heb nog een Viper 770 liggen, met ramsinks en modified Socket A heatsink(6 * 6 * 1 cm) er op, loopt 160 core/192 memOp dinsdag 09 oktober 2001 21:04 schreef Hielkej het volgende:
wil je die tnt2 dan ook verkopen??
kan je dan mailen naar: hj1987@hotmail.com
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Hehe dan heb je geluk. Ik kom met mijn opstelling niet verder dan 1200 ofzo in 3DMark2001.mmm minder dat die tnt2 zo kut is mijn score is ook super laag voor mijn verdere setup ik kom maar tot (schrik niet):1756
Da's toch wel kut.
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Verwijderd