Ahoi iedereen, ik weet niet waar dit bij hoort, maar ik had een taakje gekregen ik moet minstens 15 pagina's praten over de ideale pc of de ideale Mac. Onder andere welke dat beter is, en voor welke doeleinden of gebruik is het en het meeste van al uitleggen waarom het zo is of waarom je dat doet. Dus ik hoop antwoordt te krijgen, ik weet al zelf een deel over de pc, maar over de Mac weet ik niks van. en grootendeels moest ik meningnen verzamelen. Dus hoop ik op jullie medewerking. Alvast een grote DanK aan Iedereen
Op dinsdag 09 oktober 2001 20:24 schreef HlpDsK het volgende:
17.3656 sec.
Mac's worden veel in grafische bedrijven gebruikt.
(Kranten, reclamebedrijven & drukkerijen enzo... )
(Kranten, reclamebedrijven & drukkerijen enzo... )
~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~
Verwijderd
Ik heb me voorgenomen om lange serveertijden te gaan melden van topics.Op dinsdag 09 oktober 2001 20:25 schreef wacko het volgende:
[..]
Well, ik heb de search gebruikt, maar ik weet nog altijd niet wat er zo goed is aan de mac, en wat het verschil tussen die 2 zijn, en welke de beste is
Mac: fotoshoppen, 3-d modelling en renderen, zooi zoals pixar en dreamworks enzo, en ook goed gescikt voor drukwerk (posters enzo) en webdesign.
PC: alles van games em multi-media tot databases, veel veelzijdiger dan de mac, maar leverd bij bepaalde toepassingen veel aan prestaties in, als je begrijpt wattik bedoel...
Via een zoekmachine is er genoeg te vinden over mac vs. pc zooi, suc6
PC: alles van games em multi-media tot databases, veel veelzijdiger dan de mac, maar leverd bij bepaalde toepassingen veel aan prestaties in, als je begrijpt wattik bedoel...
Via een zoekmachine is er genoeg te vinden over mac vs. pc zooi, suc6
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Dank u, ik heb nu bijna allle info dat ik nodig heb, maar ik moet nog altijd een emulator vinden voor op m'n pc ff mac os te draaien
Er zijn eigenlijk geen emulatoren die de nieuwe Macs emuleren, alleen de stokoude (68k). Eigenlijk raar, want op een Mac kan je prima WinXP draaien als je wil (via Virtual PC bv).Op woensdag 10 oktober 2001 06:45 schreef Jackie_Che het volgende:
Dank u, ik heb nu bijna allle info dat ik nodig heb, maar ik moet nog altijd een emulator vinden voor op m'n pc ff mac os te draaien
No production networks were harmed during this posting
Ik heb VPC op mijn G4 staan. Win XP heb ik nog nooit geprobeerd, maar Win98 wel.
Ja, het draait.
Maar daar is dan ook alles mee gezegd
Ongeveer zoals Quake ŽdraaideŽ op een DX2.
Ja, het draait.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Mijn ervaring is dat ie toch best wel OK draait. Toegegeven, je moet geen zware spellen draaien, maar Word en zo is allemaal prima te behappen.Op donderdag 11 oktober 2001 00:29 schreef s_roubos het volgende:
Ik heb VPC op mijn G4 staan. Win XP heb ik nog nooit geprobeerd, maar Win98 wel.
Ja, het draait.
No production networks were harmed during this posting
Pagina: 1