Hebben jullie ervaring met het gegeven dat een Alcatel USB modem niet zou werken met een VIA chipset? Dit hoorde ik vandaag bij mijn computerleverancier. Zijn hier misschien alternatieve drivers voor, die wel werken? Ik heb al een aantal malen gebeld met KPN (en al weken wachten tot de ADSL verbinding eindelijk tot stand gebracht kan worden), maar ik word daar ook niets wijzer.
Verwijderd
is echt BS..
werkt hier als een tiet (KT133a), en bij maatje met KT133 ook..
Wel even de drivers van de alcatel-site gebruiken ipv die op je MxStream-cdtje
werkt hier als een tiet (KT133a), en bij maatje met KT133 ook..
Wel even de drivers van de alcatel-site gebruiken ipv die op je MxStream-cdtje
Ruil dat USB modem
in voor een ethernet. Kost volgens mij maar 50 piekkies of. Kan je hem meteen tweaken.. >:)>:)
oeverloosOp dinsdag 09 oktober 2001 20:41 schreef IvoB het volgende:
Ruil dat USB modemin voor een ethernet. Kost volgens mij maar 50 piekkies of. Kan je hem meteen tweaken.. >:)>:)
Werkt goed hoorOp dinsdag 09 oktober 2001 19:47 schreef almer het volgende:
Hebben jullie ervaring met het gegeven dat een Alcatel USB modem niet zou werken met een VIA chipset? Dit hoorde ik vandaag bij mijn computerleverancier. Zijn hier misschien alternatieve drivers voor, die wel werken? Ik heb al een aantal malen gebeld met KPN (en al weken wachten tot de ADSL verbinding eindelijk tot stand gebracht kan worden), maar ik word daar ook niets wijzer.
Btw jouw computer leverancier moet ff terug naar school, want de usb-modem heeft (ook hier) geen enkel probleem met via chipsets
USB zuigt reten,
Mandrake zou misschien er geen moeite mee hebben of kernel 2.4.10 proberen?! en dan natuurlk USB support aan
Mandrake zou misschien er geen moeite mee hebben of kernel 2.4.10 proberen?! en dan natuurlk USB support aan
Pagina: 1