Toon posts:

Alcatel USB modem werkt niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie ervaring met het gegeven dat een Alcatel USB modem niet zou werken met een VIA chipset? Dit hoorde ik vandaag bij mijn computerleverancier. Zijn hier misschien alternatieve drivers voor, die wel werken? Ik heb al een aantal malen gebeld met KPN (en al weken wachten tot de ADSL verbinding eindelijk tot stand gebracht kan worden), maar ik word daar ook niets wijzer.

Verwijderd

is echt BS..

werkt hier als een tiet (KT133a), en bij maatje met KT133 ook..

Wel even de drivers van de alcatel-site gebruiken ipv die op je MxStream-cdtje

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-08 06:46

IvoB

Prutst er rustig op los

Ruil dat USB modem :r in voor een ethernet. Kost volgens mij maar 50 piekkies of. Kan je hem meteen tweaken.. >:)>:)

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Op dinsdag 09 oktober 2001 20:41 schreef IvoB het volgende:
Ruil dat USB modem :r in voor een ethernet. Kost volgens mij maar 50 piekkies of. Kan je hem meteen tweaken.. >:)>:)
oeverloos :Z

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Op dinsdag 09 oktober 2001 19:47 schreef almer het volgende:
Hebben jullie ervaring met het gegeven dat een Alcatel USB modem niet zou werken met een VIA chipset? Dit hoorde ik vandaag bij mijn computerleverancier. Zijn hier misschien alternatieve drivers voor, die wel werken? Ik heb al een aantal malen gebeld met KPN (en al weken wachten tot de ADSL verbinding eindelijk tot stand gebracht kan worden), maar ik word daar ook niets wijzer.
Werkt goed hoor :)

Btw jouw computer leverancier moet ff terug naar school, want de usb-modem heeft (ook hier) geen enkel probleem met via chipsets

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
USB zuigt reten,

Mandrake zou misschien er geen moeite mee hebben of kernel 2.4.10 proberen?! en dan natuurlk USB support aan :)
Pagina: 1