Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT zwarte blokjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik unreal tournament speel zijn gedeeltes van de skins en de levels zwarte vlakjes.
ik heb ook al de updates geinstalleerd wat niets helpt

Verwijderd

- Te weining VideoRAM?
- Te kleine AGP-aperture?
- Te slaperig om deze zin af te mak...zzzz ;)

Verwijderd

Als je in D3d speelt, dan kun je via de console het commando "flush" intikken, het zou dan beter moeten zijn volgens de UT-handleiding..

Verwijderd

Probeer je game cache in "preferences" menu hoger te zetten. Normaal staat dit op 4 Mb ofzo. Ik heb de mijne op 64 Mb gezet (met 128Mb geheugen) en het draait prima.

Dit scheelt aardig wat snelheid, maar of het je "blokjes" scheelt.

Als je een erge lage fps hebt, zet je min fps dan wat lager. Ik had een tijdje geleden dat ik de "null texture" (1e skin in texturelijst) krijg op een bepaalde afstand en verder. Misschien werkt dit. Je min Fps (instelling) moet ongeveer 10 fps lager zijn dan je gemiddelde fps (begrijp je het nog?).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een athlon 650@750 en een geforce ddr dus dat is geen probleem mijn apparture size is 64mb maar ik zal dat eens met flush proberen

Verwijderd

Ik heb dat ook gehad met UT dat men skins en de vloeren en muren in een soort radius om me heen verdwenen (zwart werden dus).

De oplossing was heel simpel: Het originele spel gekocht en nergens meer last van. :o
Had ergens iets te maken met de hi-res textures ofzo...

Errr... even voor alle duidelijkheid: Ik beschuldig je nergens van. Voor het geval dat... :)

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05 08:51

StratoFarmer

Anke :*

Goedemiddag, bij mij was het probleem dat de skins etc blijkbaar niet in het geheugen paste ofzoiets.....anyway, de texture kwaliteit op medium zetten ipv high lostte mijn probleempje op.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Pagina: 1