Toon posts:

TV-OUT werkt, maar WMP blijft zwart.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

/me ontbrak *

Mr.Durden ga je gang :).

Verwijderd

Topicstarter
argh hoe is het mogelijk...
Okay poging 3 ondertussen :)

Ik heb een probleem met me tv-out op me Dell Inspiron p3 500 Laptop. Alles werkt, Windows en alles je ziet de desktop op de TV alleen in WMP en Playa bijv zie je in plaats van de film een zwart gedeelte... Dus alles zie je wat je ook op de laptop ziet, maar binnen WMP zie je dan een zwart gedeelte op de TV waar op de laptop de film draait...

raar detail; als ik even "buiten" windows ga (niet afsluiten) met een game of fullscreen MSDOS Prompt, en ik ga dan weer terug dan zie ik em wel op TV maar dan hapert het gigantisch en flikkert het beeld op zowel de laptop... dus daar heb ik ook niks aan.

Iemand?

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:25
waarschijnlijk moet je nog 1 keer (dus totaal 2x) op het knopje drukken om je beeld naar je (bv) tv te sturen.
Dit probleem had ik eerst ook met mijn Sony Vaio.
Dus....2x op het knopje duwen. Bij mij is het Fn+F8 (en dan 2x)

suc6

Verwijderd

Topicstarter
geprobeerd maar werkt ook niet. Hij zendt ook wel beeld naar mn TV, alleen dat van WMP ontvangt hij niet ofzo, is gewoon een zwart vlak in een verder goed beeld... Dit doet hij ook als ik mijn externe monitor aansluit.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Het lijkt erop dat de TV out van je laptop de overlay laag niet meestuurt... (neem maar eens een screenshot met printscreen tijdens het afspelen van een filmpje -> je zult een zwart scherm te zien krijgen)

Tja, wat je eraan kan doen, dat weet ik niet :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Met TwinView (clone of extended desktop, maakt niet uit) werkt het idd niet, je moet Tvcc of Tvtool gebruiken.

Systeem

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

i know your prob
en i know how to fix it
teminste
ik heb op mijn lap top een ati kaart inhangen
ik kan tv en monitor tegelijk kijken.
nu moet ik 1 als primary zetten en de andere op sec.

nu komen films maar op 1 scherm terecht of het was de pri. of het was de sec. (d8 sec.)

btw het staat bij
reso instellingen -> advanged -> en daar is ergens een tab blad waar je 1 of meerdere apperaten kan aanzetten met de AAN knop en op sec of pri zetten

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Pagina: 1