ik zat met mijn mobiel naar netwerken te zoeken en toen stond er orange nl tussen? welke provider is dit!
nu je het zegt, die staat er idd niet meer tussen.waarom is dit?Op dinsdag 09 oktober 2001 19:29 schreef Silverstar het volgende:
Is dat niet de nieuwe naam van dutchtone?
Bij mij staat nog gewoon Dutchtone.
Of is dat nog niet veranderd
Of is dat nog niet veranderd
Anoniem: 32991
Omdat je daar geen ontvangst van hebt?Op dinsdag 09 oktober 2001 19:31 schreef harryslinger het volgende:
[..]
nu je het zegt, die staat er idd niet meer tussen.waarom is dit?
Op dinsdag 09 oktober 2001 19:38 schreef Silverstar het volgende:
[..]
Omdat je daar geen ontvangst van hebt?
Orange NL is idd ipv Dutchtone
Het wordt alleen weergegeven als je software van je telefoon de netwerkcode vertaald naar orange. Oudere software zien dutchtone staan.
Of dutchtone binnenkort orange wordt weet ik niet.
Het wordt alleen weergegeven als je software van je telefoon de netwerkcode vertaald naar orange. Oudere software zien dutchtone staan.
Of dutchtone binnenkort orange wordt weet ik niet.
Dutchtone is altijd van Orange geweest en zal begin volgend jaar ook als Orange bekend worden op de markt. Aangezien elke provider zijn code (bv. NL 16 voor BEN) via software kan laten vertalen, staat er bij de één nog Dutchtone en bij de andere Orange NL.
Plannen waren om de naamsverandering al eind dit jaar plaats te laten vinden, maar de hoofdorganisatie(Orange) is nog niet helemaal tevreden over de backoffice van Dutchtone. De producten moet natuurlijk aan dezelfde verwachtingen voldoen als de producten van Orange zelf. Tot die tijd heet het Nederlandse bedrijf nog effe Dutchtone, maar verschillende winkels van Dutchtone worden binnenkort omgetoverd tot een Orange winkel. Beetje vaag allemaal, naar ik heb horen zeggen met een Feng-Shui harmonie bla bla bla.
Plannen waren om de naamsverandering al eind dit jaar plaats te laten vinden, maar de hoofdorganisatie(Orange) is nog niet helemaal tevreden over de backoffice van Dutchtone. De producten moet natuurlijk aan dezelfde verwachtingen voldoen als de producten van Orange zelf. Tot die tijd heet het Nederlandse bedrijf nog effe Dutchtone, maar verschillende winkels van Dutchtone worden binnenkort omgetoverd tot een Orange winkel. Beetje vaag allemaal, naar ik heb horen zeggen met een Feng-Shui harmonie bla bla bla.
BVD MVG VDL
Anoniem: 21111
lolOp dinsdag 09 oktober 2001 19:38 schreef Silverstar het volgende:
[..]
Omdat je daar geen ontvangst van hebt?
maar idd gewoon naamsverandering
Dan hebben ze nog wat te doen!Op dinsdag 09 oktober 2001 21:56 schreef VDL het volgende:
...
Plannen waren om de naamsverandering al eind dit jaar plaats te laten vinden, maar de hoofdorganisatie(Orange) is nog niet helemaal tevreden over de backoffice van Dutchtone. De producten moet natuurlijk aan dezelfde verwachtingen voldoen als de producten van Orange zelf.
...
Of ze moeten Dutchtone even "goed: maken als Orange (hoe "goed" is orange eigenlijk), of Orange even slecht maken als Dutchtone.
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
orange is in engeland en belgie toch vrij goed.. scherpe tarieven zo ver ik weet. maar ja als je dat probeert met dutchtone dan twijfel ik toch ergOp woensdag 10 oktober 2001 14:02 schreef Weurst het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog wat te doen!
Of ze moeten Dutchtone even "goed: maken als Orange (hoe "goed" is orange eigenlijk), of Orange even slecht maken als Dutchtone.
Op zich vind ik de tarieven van Dutchtone toch wel scherp. Het is vooral het bereik waar ik me aan erger. Zodar ik een winkel in maastricht binnenloop valt het hele berik weg, dat op straat wel goed is! Ook op school heb ik vaak geen bereik. Heel irriOp woensdag 10 oktober 2001 14:21 schreef mafiasven het volgende:
[..]
orange is in engeland en belgie toch vrij goed.. scherpe tarieven zo ver ik weet. maar ja als je dat probeert met dutchtone dan twijfel ik toch erg

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Anoniem: 26232
Daarom zijn ze ook bezig met een grootscheeps schotel project. Ze willen het hoogste bereik halen van nederland..Op woensdag 10 oktober 2001 14:40 schreef Weurst het volgende:
[..]
Op zich vind ik de tarieven van Dutchtone toch wel scherp. Het is vooral het bereik waar ik me aan erger. Zodar ik een winkel in maastricht binnenloop valt het hele berik weg, dat op straat wel goed is! Ook op school heb ik vaak geen bereik. Heel irri
Mocht het ze lukken, dan word ik waarschijnlijk wel klantOp woensdag 10 oktober 2001 18:00 schreef Aspi het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook bezig met een grootscheeps schotel project. Ze willen het hoogste bereik halen van nederland..
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
ik ben benieuwd.. want telfort die zegt dat ook al.. wat als de netwerken van telfort ben en d* dalijk allemaal even goed zijn ? dan stapt iedereen toch zo over lijkt meOp woensdag 10 oktober 2001 18:06 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Mocht het ze lukken, dan word ik waarschijnlijk wel klant.
Orange (dutchtone) is eigendom van France Telecom. Die hebben een paar jaar geleden Orange overgenomen van Vodafone (ja die van libertel) omdat die dan twee netwerken in een land zouden hebben (zo precies weet ik het niet). France Telecom heeft toen besloten om al haar mobiele netwerken naar Orange te noemen. Dit is al vrij ver gevorderd (België (kpn), Frankrijk (itineris)). Nu is dan dutchtone aan de beurt.
Ps
France Telecom is ook eigenaar van Wanadoo, euronet en casema..........
Ps
France Telecom is ook eigenaar van Wanadoo, euronet en casema..........
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Laten we hopen dat d* nog zal veranderen in Orange. Ik zie het niet zo hoopvol in.
Het zou wel een vette verbetering zijn, Orange is in U.K. de nummer 1 van mobiele telefonie.
Het zou wel een vette verbetering zijn, Orange is in U.K. de nummer 1 van mobiele telefonie.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Nee, Orange is eigenaar van mobistar EN eigenaar van de naam Orange, dus Orange KPN verliest dadelijk het gedeeltje Orange en mobistar krijg dan de naam Orange. Probleem voor KPN is dat het Belgische Orange KPN alleen bekend is als Orange en de Belgen dus niet weten wat KPN is. Ze moeten dus een imago gaan opbouwen en waarschijnlijk ook een nieuwe naam nemen, aangezien de naam KPN in Belgie niet zo denderend zal verkopen.Op woensdag 10 oktober 2001 19:14 schreef sigma01 het volgende:
...France Telecom heeft toen besloten om al haar mobiele netwerken naar Orange te noemen. Dit is al vrij ver gevorderd (België (kpn)...
BVD MVG VDL
Anoniem: 26232
Volgens mij is D8 verkocht aan Orange door france telecom. Dan gaan al die fransen lekker naar huis, en nemen die Engelsen + Nederlanders, die wel weten waar ze mee bezig zijn, de boel over...
Inderdaad!Op woensdag 17 oktober 2001 22:44 schreef VDL het volgende:
[..]
Nee, Orange is eigenaar van mobistar EN eigenaar van de naam Orange, dus Orange KPN verliest dadelijk het gedeeltje Orange en mobistar krijg dan de naam Orange. Probleem voor KPN is dat het Belgische Orange KPN alleen bekend is als Orange en de Belgen dus niet weten wat KPN is. Ze moeten dus een imago gaan opbouwen en waarschijnlijk ook een nieuwe naam nemen, aangezien de naam KPN in Belgie niet zo denderend zal verkopen.
Dank u, ik zat mij al te ergeren aan al die misvattingen.
Vóór september 2002 moet KPN Orange (België) veranderen van naam. Mobistar (België) gaan ze dan Orange noemen.
Pagina: 1