Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Losers at CS...:(

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zat ik lekker een potje CS te spelen. Komt er zo'n loser bij. Die zat dus vet met een SeeThrought te gamen. Ik heb hem gevolgd en het was wel zo duidelijk te zien. Gewoon zielig. :( Zo iemand verziekt het gewoon.

Wie heeft er nog wel eens van die losers. Ik wil nick names.

Die was dus op de server van Zeelandnet. En zijn name was : [BEWARE]ZeroCool

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-11 21:54

reapher

Z POWER

Nick names weet ik niet maar ik heb vandaag weer eens 6 gasten meegamaakt die see through gebruiken. Ik zij tegen een "your a cheater". Toen zij hij no i am not. Toen zij ik waarom kan je dan door een kist schieten en 4 gasten afknallen. Waarop hij zij dat het puur mazzel was ye right. Nadat ik dat heb gezegt dee ie het helemaal niet meer, vreemd he!
Ik baal van dit soort mietjes. En dat ze de heletijd zeggen, je bent gewoon jaloers omdat ik bovenaan sta. Logisch he! BAH BAH BAH.

Click hier niet

Verwijderd

Wat is een SeeThrough?

Verwijderd

Waar ik echt een schurft hekel aan heb zijn die KLOTE teamkillers.
Die expres iedereen af nallen.
Als ik perongeluk iemand van mijn team neer schiet om dat die bijv om een hoekje spring en uit reflex knal ik met bijv de shotgun in zijn hoofd. Dan zeg ik altijd sorry en als iemand mij teamkilled of op mijn schiet, schiet ik hem niet de ronde erna dood want dat is Ultra Lame.

Als ik een spel met cheats speel is er veel minder aan.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook vaak eerst ff door de kist heen schiet voordat ik er langs loop,
maar meestal als ik CS zit ik op de [beertje] clan server, en als ik merk dat er iemand cheat, en ik weet het zeker, nadat ik hem ff volg, dan kick ik hem gewoon

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

kicke?????????? -> bannen hehehe :)

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Verwijderd

Ik schiet ook vaak gewoon door kisten heen. En als je er iemand achter ziet schuilen of er net iemand achter gaat zitten, begin ik gewoon vol op die kist te schieten :)

Die Lambert cheat vind ik veel erger :(

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

nee nooit meteen een ban
als je ze kickt, heb je namelijk vaak het genot om ze nog een keer te kicken >:)

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Genot bwahaha >:) iid, ik geef je gelijk!

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Verwijderd

Topicstarter
Angel-Eyes : Een SeeThrougt is dat je door de muur heen kan kijken.

-=BoKKiE=- : Hoe kan je dan iemand kicken. Ben je dan een Admin. van die server ofzo. Want voten werkt niet altijd heb ik het id.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

jah
ben een van de admins van de server, is een clanserver, onze clan TFC server draait op datzelfde IP de mensen uit de TFC clan hebben de beertje CS clan opgericht er zitten meestal zit er een pw op, maar soms is ie ook wel FFA

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-11 09:21
Door kisten schieten is toch niet erg? Doet bijna iedereen. Door muren kunnen kijken ofzo is natuurlijk wel erg lame.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

in het huis van Militia kun je met bepaalde wapens zelfs door de dunne muurjes, plafond of vloer schieten... pure realiteit vindt ik, net als door houten kisten of door houten deuren schieten.

hout stopt toch geen kogels? ;)

Verwijderd

: Een SeeThrougt is dat je door de muur heen kan kijken.
Is dat een cheat die in CS zit en die online werkt?

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-11 21:54

reapher

Z POWER

Jongens je moet mijn post begrijpen he. Het is niet zo dat deze persoon gewoon op een kist zat te knallen nee hij ging meteen achter de kist staan zonder dat ie wat zag met een snipergun en knalde zo een paar mensen af met een shot in de hoofd, zonder dat ie even naast de kist ging kijken, nou een keer zou geluk zijn maar 3 schoten en drie doden en dat 4 rondes lang hmmmm

Click hier niet

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-11 09:16
:)

• Hoyden
:(

Verwijderd

SeeTroughWall is niet normaal... is echt een cheat :(

het is (denk ik) een script of zo

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

mmm.. ik dacht dat de See through Walls cheat al gefixt was :(
Too bad!!
maar ja de meeste gamers gebruiken SuperCounterStrike Extra MOd cheat, dat is nog irritanter vind ik :(
Heb het op een LAN gezien, vreselijk :(

Maar ja.. ik speel sinds de big update geen CS meer :(
Gameplay is verpest, maar ja.. History :)
Gelukkig zijn er niet zoveel cheats bij TFC

heb ik niet meer :P

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Dat kwam toch door die drivers?

Ik snap het nut daar niet van?
Je kan toch niet door een muur schieten, dus waarom zou je er dan doorheen willen kijken?

• Hoyden
Met CS kun je WEL door muren heen schieten.

Pak eens een AWP en je schiet zo door het gebouw (dat hele hoge gebouw waar je op de rand kunt springen) in assault heen, de kogel inslagen zie je dan op de muur zitten van het gebouw erachter!!

Dus het heeft wel zeker nut..

Ik heb geen ASUS kaart dus ik weet verder niet hoe het werkt..

Verwijderd

Je ziet ze aankomen???

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

Met CS kun je WEL door muren heen schieten.
Pak eens een AWP en je schiet zo door het gebouw (dat hele hoge gebouw waar je op de rand kunt springen) in assault heen, de kogel inslagen zie je dan op de muur zitten van het gebouw erachter!!
hehe.. ja, ik vond dat erg leuk .. gewoon beetje schieten en hopen dat je iemand raakt met de AWP :)

Die Asus drivers zijn volgens mij al uit, maar het is voor 10 dagen te gebruiken ..
Vind dat zwaar shit :(
Met een beetje tweaken kan je dat zeker uitschakelen :(
Domme zet van Asus

Verwijderd

ASUS drivers?? waarvoor?!?!?! ik heb wel een ASUS dus nu ben ik wel nieuwsgierig :) :)

Ennuh, er werd een Lambert cheat genoemt ofzo, wat is dat dan Sarge?????

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-09 17:36

VorteX

held

Toen ik voor het eerst CS speelde von ik het zo leem dat ik telkens door de muur verrot werd geschoten....ik wist dus niet dat dat kon...ga ik dus iedereen cheater noemen :P

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Kan imand mij ff updaten over CS cheats??? Ik ben absoluut geen cheaer, maar ik dacht dat alle gefixed was. Watvoor grappen kunnen er nu nog worden uitgehaald dan (ik hoef geen howto's ofzow, gewoon een whatdoes is genoeg :)

lambert???? zegt me dus nix...
En ik hoor wel eens van headshot-scripts enzow, maar ik heb met logisch nadenken nog niet bedacht hoe je zo'n ding ooit zou moeten schrijven...

en Xaran: van die wannabe's zerocool zie je overal, zijn bijna altijd cheaters / tk'ers...

Waar spelen jullie trouwens altijd??? Ik speel eigenlijk alleen maar op skynet (games.skynet.be), is lekker snel, en gezellig. Of zijn er in NL ook gezillige servers? En is er al een tweakers server????

What's up met die drivers trouwens???

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

mmmm..als het goed is .. is Demon NL servers de bekendste, want zij houden ook statistiek bij :)
Die goeie ouwe tijd :D

Maar vooor een ultieme ping moet je naar Beertjes server gaan
Ok, ff editten :)
Bij de beerjes server zitten meestal ook een pass...dat is **** :D

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

he hamlap, moet je wel ff zeggen dat er meestal een pas op zit

Verwijderd

dan maar ff wat uitleggen:

Asus heeft laatst nieuwe drivers (de zgn "See Through Drivers") uitgebracht voor zijn geforce 2 (en ook geforce 1 toch?) kaarten, waar een paar extra "features" opzitten die de 3d-ervaring zouden moeten "verrijken" :( .
Enkele van deze features zijn bijv het alleen het wireframe weer te geven van het 3dbeeld, zodat je je dus geen textures ziet alleen maar lijnen. Hiermee kan je dus ook door muren kijken en andere obstakels waar normaal een texturetje zou zitten.
Andere feature is het doorzichtig maken van de objecten vlak voor je dus dan kan je door de kisten heen kijken waar je voor staat en dat soort grappen.
Bovenstaande features spelen niet echt lekker om ze constant aan te hebben (2de feature bijv je kan perongeluk een teammate neerknallen omdat hij vlak voor je neus staat en dus niet ziet), maar aangezien ze hotkeybaar zijn, kan je dus met je normale view spelen en voordat je een hoek omloopt ff je wireframemode aanzetten en kijken wie er om het hoekje staan.
Derde feature is een soort "oplicht" mode waardoor alle donkere plekken verdwijnen (toch? kan het zelf niet uitproberen heb nl een voodoo3)

Lambert was(is?) een console command waarmee je de brightness van de models in kon(kan?) stellen. Als je bijv Lambert -1.001 intikte werden alle models megabright ook al zaten ze in een donkere kamer!

Echt een megafoute zet van Asus die drivers er zijn en zullen altijd lamertjes zijn die niet normaal kunnen winnen en dan maar die drivers gaan gebruiken :( En die timelock stelt natuurlijk ook geen ruk voor die zal allang wel gecrackt zijn :(

Verder zijn er nog allemaal vage cheat scripts die megagrote pijlen boven tegenstanders en teammates zetten, waarvan ik alleen screenshots heb gezien.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

als ik merk dat je op de beertje server cheat, dan kick je keihard van de server

Verwijderd

Kan iemand mij een IP geven van de beertjes server??? Als jullie mij toe willen laten? Of anders gewoon passes als ik er nie in mag :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

194.109.209.109:27016

ik zal als ik strak sthui sben wel ff de server FFA gooien
max 24 man, maar dan kunnen er maar 20 spelen, er is altijd een admin aanwezig
vanaf 5 uur zal ie FFA zijn, friendly fire staat uit, mapcycles van een half uur

meer info op www.counterstrike-nl.net

de link op die pagina naar de plek om een passowrd te krijgen is dood

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

mm...gelukkig dat ik jullie op mijn (IcQ) lijstje heb :D

Mensen mensen jullie moet worden bekeerd :D
Ga Tfc'en man :D
Ok bij beertjes server :)

Lambert, tja.. die ken ik, maar bij CS6.5 kan je 'm niet meer gebruiken :)

ja, die beertjes zijn echt Big Brothers :D
dus uitkijken he,, en vooral niet cheatuh :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmja ben een beetje laat sorry, moest eerst ff me nieuwe PC bekijken :D

server is nu online en zonder password

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Ik heb een schurft hekel aan mensen die altijd roepen 'Cheater!!!!' als iemand
bovenaan staat.

Ik heb vaak zat gehoord dat ik cheater genoemd word terwijl ik een kei legit player ben.... Losers zijn mensen die te snel conclusies trekken.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-11 09:21
Bovenstaande sluit ik mij bij aan.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Hamlet, ik ben al bekeerd!

Ik ben begonnen met TFC (op een P133, 32mb, software mode). Dat was best een goeie training. Nu, na 1,5 jaar CS (op een echte comp), ben ik weer eens trug gegaan. Het is wel weer ff oefenen hoor, sjies! Hoop dattik mijn oude vorm trugkrijg, ik was best een goeie sniper...

Verwijderd

je kunt ook drivers zonder see through gebruiken, ik heb nu oplichtmode aan staan, heel lollig bij de schaduw in morbias II bij UT :)

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

Hamlet, ik ben al bekeerd!
Coool :)

mmm.. vroeger speelde ik CS om beter te kunnen aimen bij TFC, maar ook voor de LoL :)

Maar CS is na de update geen CS meer, zonde :(
Maar ja, ben 1 van de weinige die er zo over denkt volgens mij :)

Verwijderd

Welke update? 7.0 of 6.1 al???

Ik speel ze nu vrolijk allebij. TFC alleen een beetje sniperen, vind ik heerlijk. En je gaat er beter van aimen in CS :)

CS snipen roelt ook phat, maar is toch anders....

space-cowboy out...

• Wimo.
  • Laatst online: 22:27

Wimo.

Shake and Bake!

Ik speel ook meestal tfc :) maar cs is idd achteruit gegaan :( vanwege cheaters enzo
Maar ik moet wel toegeven dat er oook genoeg cheaters/lamers zijn bij tfc.. laatst speelde ik samen met mijn broertje tfc op de xs4all server en toen waren een stel van die [dfu] losers xtreem lullig aan het doen tegen mijn broertje.. toen ik er wat van zei dreigden ze al meteen met een ban.. zielig

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

wie waren dat dan van DFU???

ik kan me niet voorstellen dat DFU leden zomaar iemand uitschelden of zo
graag ook ff wat namen als je iemand beschuldigd, en BTW, als je klachten hebt over een clan, lijkt het mij verstandig dit te ventileren op het messageboard/forum van de betreffende clan

persoonlijk hou ik er niet van als problemen met een clan op een ander board worden gelegd, waar de clan zichzelf niet kan verdedigen imho

dus als je de namen nog weet zou ik die graag van je horen, ik ken DFU nogal goed namelijk

(en nee ik kies niet meteen de kant van DFU, ik ben gewoom benieuwd naar het hele verhaal.)

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Nee de namen ken ik niet meer :( 1tje riep er alleen nog dat ie 'airwalker' kende? en dat ie die erbij zou halen om ons te bannen van die xs4all server..

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

airwalker ken ik ook, is een goede maat van me en die zou niet zomaar iemand bannen

ik moet eerlijk zeggen dat er nogal vaak clanleden worden gefakenickt op de Xs server, daarom kom ik er bijna nooit meer

ik zet tegenwoordig vaak de LTM server ' savonds open voor FFA net als de CS beertje server

194.109.209.109:27015

als er een PW opzit is dat vanwege de dataverkeer limiet, omdat er geen admin aanwezig kan zijn, of omdat hij gereserveerd is.

voor informatie kun je naar

www.depopo.net surfen

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Ik was gister ook nog ff wezen kijken op jouw server.. ping van 56 :) alleen jammer dat ik alleen was :( :D

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

jaja de ping heerst op onze server :D

maar het is niet mijn server hoor, ik ben alleen maar iemand met rcon

ik weet niet hoe laat je was, maar de CS is vaak leeg ja, maar op het TFC gedeelte heb je de meeste kans zo rond half 9 en later
meestal ga ik er rond 8 uur op en dan ga ik lekker in spectate mode voor big brother spelen :)

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

um hoelaat weet ik niet psies :(
big brother
:P

Maaruh ik zal het ip doorgeven aan MeGaErT (mijn broertje) die speelt vaak Cs .. Ik speel tfc :)

Verwijderd

Whaha! CS zuigt gewoon, veel te makkelijk te becheaten, blijktm wel :P :P :P

Verwijderd

CS zuigt niet!!!
speel 't al vanaf B1 ( snik snotterdesnot ;) )
de laaaamste clan die ik tot nu toe tegen gekomen ben is [BIER] regel 1 bij hun is gewoon 100% alleen je Team mates knallen.
ze joinen met 2/3 tegelijk gaan in 't zelfde team en slachte ELKAAR niet af maar de rest van hun team wel.

Als iemand mij schiet (ligt eraan waarmee en waar ;) ) schiet ik terug (behalve met awp natuurlijk want dan is die op slag dood :D )

maar tegenwoordig zijn er veel server waar GEEN FF is..
dat zijn gewoon DE servers ;)
en ik schiet altijd op plekken waar vaak mensen zitten.. bv achter dozen ofzo..
*not a cheat just pure experience*

en ASUS see through the wall gebeure...
mijn advies zet een Graphic card herkenner in CS en kick ASUS users ;)
dan gaan de onschuldige wel zeuren maar dan moeten ze maar geen ASUS crap kopen.

experience since CS Beta 1
want info?

wrong person :P (ligt eraan)

Verwijderd

Ik heb B1 gespeeld, tot B3, toen gaan TFC-en. B6 weer trug gekomen, tot nu. En nu lijkt het erop dat ik meer TFC ga spelen, ik heb binnenkort een trial voor [DH] (zijn die eigenlijk goed???).

CS = heel tof, maar af en toe wordt ik er zo moe van dattik steeds dood ga :). Ik ben gewoon nie goed genoeg...

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

mmm... ow jee,,, [DFU] krijgt hiero een negative name :)

Hehe, bij TFC kan je bijna nooit cheatuh,, dus ik zie [DFU] dat ook niet doen.

mmm.. ik wist nog wel dat ik 1x in aanraking kwam met een [DFU] (toen speelde ik onder de naam Player :D)
hehe..
ik wist niet precies hoe het begon, maar opeens begon ie vreemd te doen, maar het bleek om een gozer te zijn die denk dat hij heel wat was en weet je wat het blijkt, hij was helemaal geen DFU'er :(
Echt triest jongetje.. bedreigde ook met Airwalker en bla bla bla :)

Ik probeer hiero duidelijk te maken dat ik denk dat de [DFU] gozer die jouw tegen kwam nep is :)

CS, ik heb er ervaring mee sinds CS 5 :)
CS5 is echt de beste CS die ik oooit heb gespeeld!!
Vergeleken met nu was het echt DA master game, maar ja..

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Ik hoop maar dat ze nep waren.. want zo krijgt dfu idd een slechte naam

Verwijderd

Een beetje clan cheat toch niet? En een beetje pussy jat toch namen van clans? nou dan...

Maar wie kent hier de DH nou???
Pagina: 1