Moi. Ik heb een hdd'tje van 1,2gb dat niet meer gepartitioneerd wil worden door fdisk. Tijdens de controle van de integriteit in fdisk, loopt fdisk vast. Toen er nog een FAT16 partitie op stond, wilde win95 haast niet booten, en scandisk vond een fysieke fout. Is hij onherstelbaar stuk?
Move HA -> OM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Als er verder geen problemen zijn, kan je hem gebruiken, mits je de bad clusters afsluit met bijvoorbeeld checkdisk
Ik denk het wel. Fdisk controleerd de eerste sectoren van je schijf. Als deze beschadigd zijn kan je geen partitie tabel of bootsector aan maken. Dit lijkt bij jouw dus het geval.
Jammer maar helaas.
Jammer maar helaas.
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Op zich raar van fdisk, want als het MBR gedeelte beschadigd is wordt het lastig maar als er gewoon tussenliggende 'data' sectoren kapot zijn, kan een format die toch gewoon uitloggen zou ik zeggen. Misschien eens met een ander partitioneerprogramma (pqmagic bijvoorbeeld) proberen?
Pagina: 1