Wat is de beste dikte voor een waterblok (zonder deksel) waar een 80 watt peltier onder moet, is 20mm genoeg?
ja, dat is dik genoeg. Een dangerden is met deksel nog geen 16 mm. Dus dat is goed genoeg. En zoveel is een 80 watt Tec niet. Zeg alsjeblieft niet dat je daar je tb mee gaat koelen.
nee hoor, zo gek ben ik ook niet, dat gaat op mijn geheugen van mijn videokaart zodat ik dat lekker extreem kan overklokken
dan zou ik gaan voor 5x17watt ofzo. Ga je zo'n L vorm maken dan? voor wat voor kaart? Wat voor mem? Vertel eens wat
het worden 2 coldplates van 7 cm lang en 5 mm dik die op het geheugen met artic silver epoxy woren vast gemaakt in die coldplates zitten aan het uiteinde gaten waarmee het waterblok vast gemaakt kan worden. Tussen het waterblok en de coldplate komt natuurlijk 1 peltier tussen. Dus in totaal 2 waterblokken op het geheugen. Er komt ook 1 op de core zonder peltier want een voltage mod is niet mogelijk bij mijn kaart (althans nooit de goede werstanden gevonden op de kaart).
Ik ga de mod op een Asus V7700 deluxe 32 mb uitvoeren die ik nu al op 250/410 heb lopen.
Die peltiers ga ik uit amerika bestellen voor $17 per stuk
andere die ook peltiers willen van leufkenstechnologies eff contact opnemen met het onderstaande e-mail adres.
Het koper bestel ik bij staalmarkt.nl ook medekopers welkom voor prijs e-mail me maar.
mij kan je vinden op octerror@hotmail.com
Ik ga de mod op een Asus V7700 deluxe 32 mb uitvoeren die ik nu al op 250/410 heb lopen.
Die peltiers ga ik uit amerika bestellen voor $17 per stuk
Het koper bestel ik bij staalmarkt.nl ook medekopers welkom voor prijs e-mail me maar.
mij kan je vinden op octerror@hotmail.com