+4-enLand

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
In de draad over de regulering van de cryptologie is het overgewaardeerd all over the place. Hier is IMO flink wat schaafwerk noodzakelijk.

/edit: eerste * KeX erover heen geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft een paar topjes platgewalst.

Voor de rest valt het geloof ik wel mee. Er staan wel veel op 2, maar ik heb niet zoveel tijd (KPN wil zo langzamerhand m'n hele maandloon :P :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Op dinsdag 09 oktober 2001 20:45 schreef Mecallie het volgende:
/me heeft een paar topjes platgewalst.

Voor de rest valt het geloof ik wel mee. Er staan wel veel op 2, maar ik heb niet zoveel tijd (KPN wil zo langzamerhand m'n hele maandloon :P :( ).
Toen * KeX aan de draad begon stonden er bij de eerste tien reacties er een stuk of zes op 4. De draad staat nu wel weer op een redelijk niveau, al mag er nog wat gefinetuned worden. (in beide richtingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:08
* Felicia heeft ook wat gedaan.

Uit tijdnood heb ik maar een paar gedaan maar ik kom daar nog wel op terug :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
oppervlakkig gezien is het nu niet meer een +4 galore... ook geen tijd dus niet modden :(

* mr_a vraagt zich af: als niemand tijd heeft, wat is er dan aan de hand met de tijd, waar is tie dan gebleven :?

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik had blijkbaar tijd te veel :)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Pagina: 1