[CM] Palm IIIx beeldschermpje aan pc via lpt1?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik wil dus een beeldschermpje van een palm IIIx aan de pc hangen via de paralelle poort, voor winamp, UT stats enzo. Ik heb de hele backplate nog. Weet iemand hoe je dat kunt doen of heeft iemand een schema?

(Sorry voor het w888)

• Skaah
  • Niet online
Niemand?

Verwijderd

1) Ik geef je kleine kans
2) niet zo ongeduldig, 't is een forum hier geen irc chat

Verwijderd

Het zou kunnen, maar volgens mij lukt het je niet. Als het je wel lukt, post dan wel eventjes de omschrijving.
Maar vind je het niet zonde van je palm?

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik denk niet dat dat gaat lukken.. ik denk niet dat het mogelijk is om je schermpje aan te sturen met de parallele poort.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• phaedrus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 20:29
Ik denk dat het makkelijker is de hele palm hiervoor te gebruiken maar dan aan de serieele poort, 'even' een appje proggen voor op de palm en voor de pc en tada je kunt erop zetten wat je wil.

Moet kunnen, de palm heeft een volwaardige serieele poort en je zou via deze, data naar de palm kunnen sturen die het dan op het schermpje laat zien. Ik heb er alleen nog nooit software voor gezien dus dat zou je zelf moeten maken en daarnaast klinkt het alsof de palm al gesloopt is.

• Skaah
  • Niet online
Ja, euhm, klopt, ik kreeg de palm ik kleine stukjes van iemand, die had m gemold ofzo (laten vallen), en daarna uit elkaar geschroefd. Het beeldscherm heeft een kleine soort flatcable, is er ergens te vinden welke signalen door welk pinnetje gaan?
Pagina: 1