Flamebait?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:07

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Is deze reactie een Flamebait? Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat een licentie niet hetzelfde is als een pattent. Ik maak me IMHO niet schuldig aan het afzeiken van Hawks.

En als ik nou toch bezig ben: Ik vind "0 interessant" voor deze reactie een beetje laag, ik hoef ook geen +3, maar ik dacht dat een +1 wel op zijn plaats zou zijn geweest.

edit:

Nou wordt het helemaal mooi, in de laaste twee nieuws items over AMD worden al mijn reacties op 0 gemod, niet echt eerlijk IMHO!

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:57

botoo

💀 too old to die young

ghe,
je post veel te veel ;) dan gaat er altijd wel iets fout, of iemand zeiken.
Ik zal eens voor je gaan kijken :Y)

[edit]
het woord is trouwens patent, 1 t in het midden.
verder kan ik niet (meer) zien of de flamebait terecht is omdat je je reactie gewijzigd hebt, maar zoals het er nu staat is het idd geen flamebait

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX threw in some correcting modpoints. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:07

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Te veel posten kan niet :)
verder kan ik niet (meer) zien of de flamebait terecht is omdat je je reactie gewijzigd hebt, maar zoals het er nu staat is het idd geen flamebait
Ik had er voor die wijziging niet iets heel anders staan, alleen maar een |:( hoofdje, alleen heb ik dat vrij snel weggehaald.

Ik ken namelijk Hawks (vriend van mij) en die post wel meer overbodige dingen :) , alleen kan die smiley verkeerd overkomen op iemand die niet weet dat ik Hawks ken.

In ieder geval bedankt voor de moeite.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr