Hier staat tekst
Nee, ik wil er gewoon game`s mee gaan spelen, en deze kaart wil ik een heel eind overklokken. Ik heb namelijk mijn Asus V6800 Geforce 256 DDR Deluxe verkocht voor 330,00 en nu wil ik daar direct een Asus V7100 Geforce II Mx-400 Pro 64Mb tv-out voor kopen.Op dinsdag 09 oktober 2001 19:06 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
wil je ook nog video gaan capturen?? zo niet, zou ik voor de 7100 gaan..
Hier staat tekst
Op dinsdag 09 oktober 2001 19:19 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Nee, ik wil er gewoon game`s mee gaan spelen, en deze kaart wil ik een heel eind overklokken. Ik heb namelijk mijn Asus V6800 Geforce 256 DDR Deluxe verkocht voor 330,00 en nu wil ik daar direct een Asus V7100 Geforce II Mx-400 Pro 64Mb tv-out voor kopen.Snappie?
je hebt hem verkocht voor 330,- en nu wil je hem misschien weer kopen?
Klok dat lekker ver over en hups
I love watercooling
Bij ons kun je nergens een Geforce II GTs kopen. En online ga ik niets bestellen.Op dinsdag 09 oktober 2001 21:03 schreef Garrett het volgende:
Un4Given zei het al: KOOP EEN GF2GTS!!
Klok dat lekker ver over en hups
Nou dan ga je toch gewoon er na toe rijden. Kost als je geluk hebt maar 40 piek aan brandstof! En bij www.informatique.nl kost bestellen maar 9,50 en is goed getest door de consumentenbond, dus als je liever 40 gulden aan brandstof kwijt bent ben je gewoonOp dinsdag 09 oktober 2001 21:14 schreef ExiRana het volgende:
Bij ons kun je nergens een Geforce II GTs kopen. En online ga ik niets bestellen.
Reality beats fiction by far!
Verwijderd
Openbaar VervoerOp dinsdag 09 oktober 2001 21:14 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Bij ons kun je nergens een Geforce II GTs kopen. En online ga ik niets bestellen.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
The ramblings of an idiot
Dit is een Deluxe...Op woensdag 10 oktober 2001 12:27 schreef Mcboom het volgende:
Ik heb laatst nog een V6800 gekocht voor 100 piek (was wel een pure), nog helemaal compleet bij Norrod. Ik weet niet of het een 2de handswas of een die van een reparatie is teruggekomen, maar hij draait als een tiet en daar gaat het me om.
Verwijderd
advies kan geen kwaad (hint hint hint)
dan wil ik die van mij ook wel verkopen
Mijne is verkocht op www.ibazar.nlOp woensdag 10 oktober 2001 20:36 schreef juanp het volgende:
weet je nog iemadn die een V6800 pure wil kopen voor een zeg 300 piek ??
dan wil ik die van mij ook wel verkopen
Hmm, even denken... Een V6800 voor 100 piek of een Deluxe voor 330 piek.... Ik zie die 230 piek meer niet gerechtvaardigd. En de Deluxe is niet sneller dan de Pure.Op woensdag 10 oktober 2001 17:52 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Dit is een Deluxe...
The ramblings of an idiot
Verwijderd
nee..scheelt nix..Op dinsdag 09 oktober 2001 20:38 schreef ExiRana het volgende:
Mijn resolutie in elk spel is 1024x768 32bit alles max. Kan dit dat niet met een Geforce II Mx-400 Pro 64Mb tv-out? Is deze kaart veel sneller als een Geforce 256 DDR Deluxe?
Eeuwige n00b
Verwijderd
Maar het is geen gewonen Mx of een Mx-200 maar een 64Mb Mx-400!Op donderdag 11 oktober 2001 18:27 schreef fazer het volgende:
een Geforce256 DDr is sneller dan een Geforce 2 mx in ieder geval..
Dus? een MX 400 is amper sneller dan een gewone MX en 64 mb op een mx is vrij nutteloos. Anand noemde het een "marketing trick"Op vrijdag 12 oktober 2001 17:26 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Maar het is geen gewonen Mx of een Mx-200 maar een 64Mb Mx-400!
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
En Mx-400 is echt wel beter dan een gewone Mx hoor!Op vrijdag 12 oktober 2001 17:30 schreef bombadil het volgende:
[..]
Dus? een MX 400 is amper sneller dan een gewone MX en 64 mb op een mx is vrij nutteloos. Anand noemde het een "marketing trick"
Zucht, ik zeg toch juist dat het niet zo is. waar haal je die wijsheid vandaan dan?? Van de doos ofzo? Eerst weten waarover je praat voordat je zomaar wat roept. Geheugenbandbreedte beperkingen maken extra geheugen en een snelle kloksnelheid van de MX chipset vrijwel totaal nutteloos.Op zaterdag 13 oktober 2001 16:10 schreef ExiRana het volgende:
En Mx-400 is echt wel beter dan een gewone Mx hoor!
Bewijs, benchmarks van Anand:
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1453&p=5
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1453&p=11
Anand schrijft:
At that time, just think of the GeForce2 MX 400 as the original GeForce2 MX because judging by its performance, the two are the same.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)