Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
hey waarom heb je zo'n hoop koeling nodig voor je 1333 mhz???Op dinsdag 09 oktober 2001 19:44 schreef Kroetsjov het volgende:
een groot en een klein raampie
[afbeelding]
of rent ie harder?
Verwijderd
Damn, daar krijg ik haast een stijve vanOp dinsdag 09 oktober 2001 19:44 schreef Kroetsjov het volgende:
[afbeelding]
ik wil systeem een beetje stil hebben .. heb nu nog maar 2 fans: 1 in voeding, 1 op radiatorOp dinsdag 09 oktober 2001 19:48 schreef cyberax99 het volgende:
[..]
hey waarom heb je zo'n hoop koeling nodig voor je 1333 mhz???
of rent ie harder?
heb nog niet ge-oc'ed ... binnenkort als ik tijd heb maar 's kijken hoever ie kan
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Wat voor een pomp zit daar achter? En waar hebbie je bak met water staan. Met andere woorden hoe zit die waterkoeling inelkaar. En hoe warm wordt die. Want ik wilde dit ook een keer gaan doen, en toen riep iedereen dat die koeler na koeler niet goed ging werken. En jij hebt er gewoon 3 achter elkaar??Op dinsdag 09 oktober 2001 19:44 schreef Kroetsjov het volgende:
[afbeelding]
| I've got permission to color outside the lines |
wil ik ook wel, maar hem geen geldOp dinsdag 09 oktober 2001 19:44 schreef Kroetsjov het volgende:
[afbeelding]
dat is toch gewoon plexi glas?
Verwijderd
Als jullie nog meer willen zien/weten over mijn case-mod moeten jullie dit maar eff checken :
[topic=230654/1/50]
Hey, heet dat raam Fancy ofzo? Wel mooi aangekleedOp dinsdag 09 oktober 2001 21:02 schreef tva_goku het volgende:
flauw
[afbeelding]
Ik heb geen window, vond het nog zonde om in m`n antec te gaan zagen
... ik zie dat wel eens graag van die fancy raampjes
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Die is echt vet mooi!!! Klasse!Op dinsdag 09 oktober 2001 21:11 schreef stanley het volgende:
DIt is mijn raampje :
[afbeelding]
Als jullie nog meer willen zien/weten over mijn case-mod moet jullie dit maar eff checken : [topic=230654/1/50]
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

PÆR mod

tja met de decoupeerzaag moest ik iets teveel kracht zetten...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

mijn raam, expres geen raamrubber omdat ik het lelijk vind en ik het niets kon vinden dat nog mooi pastte ook (dus mooi rond)
kwestie van goed zagen dan wor het ook mooi
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)