Toon posts:

Wat vinden jullie van de Hp Psc 750

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze 3-1 machine gezien bij de Dynabyte voor 699,-
Tis een Printer,copieermachine en fax ineen.

De 'Verkoper' wou hem niet werkend laten zien ,dus heb ik er (tijdelijk) van af gezien om er wat info over te vinden.

Wie weet misschien meer van dit apparaat

Afbeeldingslocatie: http://www.hp.nl/products/multifunction_en_all-in-one/officejets/hp_psc750/pictures/C8426A,_psc_750.jpg

Info=http://www.hp.nl/products/multifunction_en_all-in-one/officejets/hp_psc750/index.html

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:38
Ik verkoop ze ook. bij een niet nader te noemen pc winkel :)
Ze zijn best leuk voor allround gebruik .. beetje thuis.

EN ze hebben Photoret III aan boord dus komen leuke fotootjes uit.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 19:06 schreef RaZoRhEaD het volgende:
Ik verkoop ze ook. bij een niet nader te noemen pc winkel :)
Ze zijn best leuk voor allround gebruik .. beetje thuis.

EN ze hebben Photoret III aan boord dus komen leuke fotootjes uit.
Inkt is zeker weer extreem duur of valt dat nog mee,duurt het scannen lang(opwarmen ed)

Verwijderd

Wij hebben hem thuis nu net nieuw. Kleuren en zwart inkt 90,- euro's ??. Opwaren voor het scannen binnen enkele tellen (hoeft geen tijden te wachten). Scannen zelf gaat erg snel; heb binnen 5 sec foto gescand op 100% en dan is hij ook erg scherp. Printen erg mooi, vooral voor combinatie met mijn Sony DSC S75 camera :); vrijwel geluidloos printen; iets van 8 pm. weet niet precies uit hoofd. Drivers werken alleen niet goed onder xp, moet daarvoor nog even wachten tot april 2002.
Ik ben er in iedergeval erg tevreden mee

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Zijn er al XP drivers voor? Een kennis heeft zo'n ding, maar werken ho maar onder XP.

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
is wel een goed ding hoor!

zeker voor thuis of klein zakelijk gebruik

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 23:24 schreef nova het volgende:
is wel een goed ding hoor!

zeker voor thuis of klein zakelijk gebruik
Heb hem toch gekocht , en ik ben er zeer tevreden mee , print goed , scanned goed en je kan makkelijk kopieren >:)

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op woensdag 09 januari 2002 16:25 schreef Herman het volgende:
Zijn er al XP drivers voor? Een kennis heeft zo'n ding, maar werken ho maar onder XP.
zie post boven je

april 2002.
Pagina: 1