Shooters

Pagina: 1
Acties:

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:08
Weet iemand nog goede shooters die redelijk draaien op een pentium 100mhz en 32 mb?

• Elect
  • Niet online
Doom ?
Duke Nukem ook wel denk ik ...

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• JJJ
Grappig, maar ik bedoel spellen als Half-life enz.

Verwijderd

Doom en Duke Nukem zijn heus wel goede spellen, maar wat verwacht je anders op een P-100? Quake1 zou het misschien ook nog net doen, maar de (nieuwste) spellen als Half-Life, Q3 en UT kun je vergeten.

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Grappig, maar ik bedoel spellen als Half-life enz.
Deze reaktie is pas grappig. Je denkt op een computer uit 1995 spellen uit 1998 te kunnen spelen. Vergeet dat maar even héééél erg hard. Zorg eerst maar voor minstens 300 mhz.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Ik speel ook Half-Life op me P166MMX met 32 Mb RAM en 2 Mb video.

Is wel afzien in 400x300 software x 5 fps :(

• JJJ
Ik hoef geen Q3 of UT te doen en Quake II loopt goed op deze computer. Half-Life kan ik ook wel goed en soepel spelen, alleen de graphics zijn wat minder. Ik heb de demo van Half-Life, maar ik zit nu vast bij het stuk in het begin, ik heb de meeste aliens al verslagen. Nu moet ik door zo'n verzakte deur ofzo, moet ik dan 'kruipend springen'?

Verwijderd

Beschrijf FF waar in de demo je je bevindt ..

• JJJ
Ik ben al in het riool geweest en eruit gekomen, toen ben ik teruggegaan naar de 'grote' hal, en daar een stuk of 5 aliens afgemaakt, de lasers heb ik toen gemold met een granaat en daar ben ik verder gelopen en zag ik iemand van de security, daar links zit zo'n verzakte deur waar allemaal agressieve aliens zitten die je kunt zien door te springen. Snap je nu zo'n beetje waar ik ben?

Ik heb ook gelezen dat als je online speelt, dat de resolutie dan 640x480 wordt? Is dat waar, want anders kan ik dat wel vergeten :(

Verwijderd

Zit daar niet een put bij een buis? Daar moet je in gaan. Heb het al een tijd niet meer gespeeld, maar je moet geloof ik het wiel aan de buis verdraaien en dan gaat het rooster opzij ..

Zoiets in ieder geval .. try it :)

Edit : Hmmz, ik denk dat dit niet het stuk is wat je bedoeld. Nahja, probeer toch maar ..

• JJJ
Nee, maar ik heb nu wel wat uit te zoeken :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
Ik vind dat onvoorstelbaar, gasten die games goed kunnen spelen met een PC die ver onder de minimale eisen zit ( voor HL een P133, 24MB ). Op mijn oude P166mmx, 32MB en V1 ging ie wel vooruit, maar echt top was het niet.
En online kan je wel in 320x200 gamen...maar wat wil je met dat systeem? met -5/60 onderaan eindigen?
Echt niet om je af te kraken, je moet het geld er maar voor over hebben om je pc up to date te houden, maar goede shooters kan je wel shaken als je de oude garde ( Q1, Q2, Doom en Duke Nukem ) al hebt gehad.
Ik zou proberen een P200 ofzo te kopen voor weinig ( 500 piek of nog minder? ), dan wordt het wel speelbaarder.

Flickr | Lego collectie

• JJJ
Dat zou wel een goed ID zijn, heb ik ook een PC voor mijzelf alleen >:)

• SICK
  • Laatst online: 12-02 12:07
of je doe er een p200 op bij die pc en koopt er ook nog een (2de hands) voodoo 1 of 2 bij .
Dan kan je mischien zelffs ut spelen. En q2 en halflife gaan dan zeker wel...

• Speedy
Zag in vraag en aanbod een P200mmx met mobo en kast, voor 300 piek, schroef die P100 uit elkaar en je hebt een leuk bakje voor het geld.
Stond ook nog een Celly 333 voor 600 piek compleet (alleen geen scherm), dat lijkt me toch wel zeer aantrekkelijk.

Flickr | Lego collectie

• JJJ
Ik weet het, een mooie comp. Alleen hoe overtuig ik mijn vader? De rest is geen probleem :)

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 17:19

Beaves

Usque ad Finem

Ga werken ofzo, ik heb ook mijn eigen pc bij elkaar gespaard (heb er nu in totaal 7500 gulden aan uitgegeven), en ik wil echt niet meer anders, ik had vroeger altijd ruzie met mijn broer over wie nu achter de pc mocht en nu kan ik gewoon "NEE!" zeggen, is echt heerlijk :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Zeg gewoon dat je hem voor school nodig hebt. Win '98 en Microsift Office zullen niet zo soepel lopen op een p-100 met 32MB, dus...

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

dat dat nog bestaat, grappig zeg,

zitten wij "tweakers" hier
met onze pIII500@600+geforce v6800 32mb ddr
q3a 1024x768@32 met 40fps :P

• JJJ
Hou ohop!!!! :( ;) Enne, wij draaien hier W98 en die loopt soepel genoeg :( en office 2000 ook :(!

• Speedy
40fps maar? Ik haal met een P3 450 al 56fps in die res met alle detail aan :) .
En 500-600 moet je toch wel lukken als je even vakantie werk gaat doen? Werk zat te krijgen...wordt een ander verhaal als je een nieuwe pc wilt, daar moest ik in mijn geval een jaar voor sparen (en hij is binnen een jaar verouderd :( ).

Flickr | Lego collectie

• JJJ
Ik heb al een paar jaar meer dan genoeg geld, ik heb mijn mama kunnen overtuigen dat ik een nieuwe nodig heb, dus ik zal ff kijken bij vraag en aanbod, ik heb al een mooi systeempje gezien...

• FFF
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

hoop dat je win95 hebt, 98 is nix voor een p100, het beste spel dat je kunt hebben voor de p100 is quake 1, met ctf bot etc.. het is wel niet mooi (voodoo wel) maar als je het ff speeld merk je dat dit een erg goed spel is, volgens vele:beste spel ooit gemaakt.
als je dit een tijdje speelt en je houd van schietspellen sdan zal dit spel je wel bevallen, spellen als HL etc, zou ik toech een wat betere pc voor aanschaffen, zou ook wonder zijn als je die aan de praat krijgt en nog speelbaar ook, heb HL op 200mmx gezien met goede Videokaart en dat was bnog niet echt lekker te spelen..
FFF

• JJJ
zou ook wonder zijn als je die aan de praat krijgt
Waarom dat? Half-Life speelt bij mij heel lekker, wel de laagste resolutie maar goed speelbaar!

• FFF
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

ja ok, laagste resolutie, maar da's toch ook niet echt elkker spelen lijk mij persoonlijk, beelkwaliteid van nix, en verpest het spel veel, het is namelijk een mooi spel, maar dat mooie is ineens weg dan..
FFF

• JJJ
Hmm, als je een oude computer hebt kijk je meer naar de gameplay (slappe taal, ik weet het :))

• Speedy
Kijk je alleen naar de gameplay dan is Duke toch een toppertje :).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Hail to the king , beebie :D

• JJJ
HAHA, ja, die code van dukecashman. Alleen jammer dat de resolutie zo laag is >:)

• Speedy
Tsja..... ik vind HL in jouw speelbare resolutie er slechter uitzien dan Duke in de standaard res.

Flickr | Lego collectie

• JJJ
Nou en, ik kan er goed mee spelen en nog redelijk 'genieten' van het spel (nee, niet dat ;))

• Speedy
Ohw, ja tuurlijk staat jouw vrij omdaar van te genieten......

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1