oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
kijk of hij ergens een bronconflict veroorzaakt met een ander apparaat...
Hoi
xtra info: geen conflicten, brander verschijnt na het zoeken na hardware, (dus NIKS geinstalleerd), brander is normaal te gebruiken na gevonden te zijn, atgast begint hier chronisch depri van te worden omdat hij t zooo vreemd vind 
verder, ik kan adaptec5 niet installe (is wel de niet zo heel legale versie, maar deed t wel op win98) en als ik de WEL legale versie (deel3 ofzo) instal dan krijg ik een stop fout tijdens opnieuw opstarten, maar ik ga ervan uit dat dat komt omdat ie niet win2k compatible is.
weet niet of dat laatste met t probleem te maken heeft maar ik dacht pleur t der maar bij.
alvast bedankt voor jullie hulp
verder, ik kan adaptec5 niet installe (is wel de niet zo heel legale versie, maar deed t wel op win98) en als ik de WEL legale versie (deel3 ofzo) instal dan krijg ik een stop fout tijdens opnieuw opstarten, maar ik ga ervan uit dat dat komt omdat ie niet win2k compatible is.
weet niet of dat laatste met t probleem te maken heeft maar ik dacht pleur t der maar bij.
alvast bedankt voor jullie hulp
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
hmm heel frapant..
misschien moet je de brander eens bij een vriend/kennis proberen die ook windows 2000 heeft ofzo
misschien moet je de brander eens bij een vriend/kennis proberen die ook windows 2000 heeft ofzo
Hoi