Midtown Madness 2 problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26493

Topicstarter
Ik heb een P III 450 en geforce 2 mx en draai win2k, Toen ik mm2 had hgeinstallerde en wilde draaien sloeg hij er meteen uit. Toen ik nog mijn oude voodoo 3 had onder win 98 draaide hij goed wat kan ik hier aan doen, zijn er mensen met de zelfde ervaring?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

???? patch voor mm2 ?

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb gecertificeerde drivers geinstalleerd en nu kan ik het al draaien maar als ik nu een race ga rijden valt er veel te zien de daken zijn in eens weg en de muren zijn ineens verandanerd in haven platen wet iemand wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Weet echt neimand een oplossing??

is echt mijn lievelings spel!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35451

Misschien nieuwere drivers downloaden voor je videokaart werkt bij mij ook toen ik probeerde Black & white te spelen onder Win2K. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
dat is dus een geval van de patch nog installeren..

de drivers was stap 1 die heb je goed gedaan.
en nu nog de patch die dat soort dingen voorkomt :)

(btw, maak je ondertitel iets korter, je fucked de layout een klein beetje op :) dank u)

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nee de nieuwste drivers werken ook niet dan doet ie helemaal niet dus toch maar de oudere dan zie je teminste beeld maar ja het valt dan toch niet te spelen!

Maat toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb al naar die patch gezocht maar kan hem helaas niet vinden op de site van microsoft is er gewoon nix meer over mm2 te vinden

maar bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
weet iemand misschie iets anders of waar ik die patch kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35451

Op woensdag 10 oktober 2001 15:55 schreef Progje het volgende:
nee de nieuwste drivers werken ook niet dan doet ie helemaal niet dus toch maar de oudere dan zie je teminste beeld maar ja het valt dan toch niet te spelen!

Maat toch bedankt
Heb ja als eens geprobeerd om directx diagnostic te draaien, hierin kun je zien of je videokaart drivers wel gecertficeerd zijn met directx.
Of misschien moet je een nieuwere directx installeren zoals directx 8 bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

De patch is nog wel te vinden hoor.

http://www.microsoft.com/games

Vervolgens Pc-games kiezen, vervolgens Midtown Madness 2
en dan zie je onder aan de pagina de update staan. Er staat dat die problemen oplost met een bepaalde chipset maar hij doet meer dan dat alleen.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35769

ik had ooit hetzelfde probleem gewoon een nieuwe patch/crack erover heen gooien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
weet iemand misschien dan waar ik zo'n nividia patc/crack kan vinden want ik heb al van alles geprobeerd maar het wil niet draaien :( ik heb begrepen dat meerdere mensen hier last van hadden dus als iemand iets weet dan thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb nu ook al de mm2 offical patch geprobeerd maar het helpt nix :'( dus als iemand iets weet :)
Pagina: 1