Creative Encore 12x DXR3 is geen H+

Pagina: 1
Acties:

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:25
Ik hoorde dat de dxr3 die bij de encore 12x zit geen h+ is maar op eigen chips is gebasseerd, klopt dit?

• arjandijk162
En dan de tweede vraag, is er verschil tussen nieuwe en oude realmagic hollywood kaarten ( ze vertelden mij dar nieuwe over een kabel van 20 m amper signaalverlies hebben terwijl je bij de oude niet meer dan 3 m moet gebruiken.

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-04 12:26
Op dinsdag 09 oktober 2001 18:31 schreef arjandijk het volgende:
Ik hoorde dat de dxr3 die bij de encore 12x zit geen h+ is maar op eigen chips is gebasseerd, klopt dit?
Fout! ;) Dat zijn dezelfde.

You must learn the power of the search! :+

• arjandijk162
Maar ik kon in de search niets vinden qover de dxr3 die bij de encore zit. Ze vertelden mij in de winkel dat de losse dxr3 een andere is dan degene die bij de encore is geleverd. Dit zou de oude zijn die nog op eigen creative chips is gebasseert.

Ik weet sowieso zeker dat niet alle dxr3 kaarten hetzelfde zijn, want ik heb in cd Computer!Totaal een review gelezen over een oude encore (6x) met een mpeg encoderchip die niet van sigma kwam.

Maar heeft TeknoGecko de Encore 12x zelf?

• arjandijk162
Ik heb net een computerwinkelgebeld waar de de encorekit verkopen. De man vertelde mij de de grootste chip op deze kaart een ct7235-vbq is. Dit lijkt me geen realmagic kaart. De mensen die zelf de dxr3 hebben en zeggen dat dit een hollywood+ kopie is, hebben die ook deze chip erop zitten?
Dit moet toch een sigma em8300 zijn?