Ik hoorde dat de dxr3 die bij de encore 12x zit geen h+ is maar op eigen chips is gebasseerd, klopt dit?
Fout!Op dinsdag 09 oktober 2001 18:31 schreef arjandijk het volgende:
Ik hoorde dat de dxr3 die bij de encore 12x zit geen h+ is maar op eigen chips is gebasseerd, klopt dit?
You must learn the power of the search!
Maar ik kon in de search niets vinden qover de dxr3 die bij de encore zit. Ze vertelden mij in de winkel dat de losse dxr3 een andere is dan degene die bij de encore is geleverd. Dit zou de oude zijn die nog op eigen creative chips is gebasseert.
Ik weet sowieso zeker dat niet alle dxr3 kaarten hetzelfde zijn, want ik heb in cd Computer!Totaal een review gelezen over een oude encore (6x) met een mpeg encoderchip die niet van sigma kwam.
Maar heeft TeknoGecko de Encore 12x zelf?
Ik weet sowieso zeker dat niet alle dxr3 kaarten hetzelfde zijn, want ik heb in cd Computer!Totaal een review gelezen over een oude encore (6x) met een mpeg encoderchip die niet van sigma kwam.
Maar heeft TeknoGecko de Encore 12x zelf?
Ik heb net een computerwinkelgebeld waar de de encorekit verkopen. De man vertelde mij de de grootste chip op deze kaart een ct7235-vbq is. Dit lijkt me geen realmagic kaart. De mensen die zelf de dxr3 hebben en zeggen dat dit een hollywood+ kopie is, hebben die ook deze chip erop zitten?
Dit moet toch een sigma em8300 zijn?
Dit moet toch een sigma em8300 zijn?