Ik heb van school een verwisselbare Harde Schijf gekregen, deze wordt gebruikt in de lessen. Maar ik wil deze schijf thuis ook gebruiken. Ik heb thuis al een HD en een CD rom en een Cd rom Brander. Als ik de normale HD op master laat en de verwisselbare op Slave kan ik hem dan op school nog gebruiken? In dat systeem zit namelijk geem HD op de verwisselbare na. En als ik de verwisselbare op master zet doet mijn normale HD het dan zonder de verwisselbare schijf?
bij mij in de klas? doetinchem
?
ja dat kan, heb mijn schijf ook op slave gezet, en dat werkt prima op school, omdat de cd rom speler op school op de secondary ide poort hangt
ja dat kan, heb mijn schijf ook op slave gezet, en dat werkt prima op school, omdat de cd rom speler op school op de secondary ide poort hangt
Zet je HDD op CSL (cable select). Als het goed gaat kiest het bios dan voor jou.
hard instellen roelt vaak harderOp dinsdag 09 oktober 2001 18:47 schreef cooper_s1 het volgende:
Zet je HDD op CSL (cable select). Als het goed gaat kiest het bios dan voor jou.
Een beetje tweaker bouwt er gewoon een schakelaartje op waarmee op snelle wijze gewisseld kan worden tussen Master en Slave