m'n celly hapert in games...

Pagina: 1
Acties:

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 10:54
Hai guys, kheb ff een celly 850 gekocht en laat die ff nu draaien op 1003. In SiSoft sandra is de cpu multimedia benschmark hoger dan die van de p3 750, 1,2 P4 en de duron 800.

Maar in games.... Hij doet het opzich wel goed, alleen happert ie gewoon af en toe...dan draait 80 fps en dan ineens weer 18 :(

HELP!!!

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Misschien ligt het aan je videokaart?

Verwijderd

het ene moment in een spel is makkelijker voor de computer dan een ander moment. Zet de details en resolutie eens wat lager.

• Twynn
  • Laatst online: 24-08 15:17
Er was vanmiddag ook ergens een soort gelijk topic.. Toen bleek dat het de netwerk-kaart was die de boel soms ophield.. Zou het dat bij jou kunnen zijn?

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
En als je je pro6or niet overklokt ?
Hapert ie dan ook, want nu ben je je videokaart ook aan het overklokken, misschien kan die dat niet helemaal aan ??

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 19:31 schreef ZeRoC00L het volgende:
En als je je pro6or niet overklokt ?
Hapert ie dan ook, want nu ben je je videokaart ook aan het overklokken, misschien kan die dat niet helemaal aan ??
Raar verhaaltje, hoe verzin je het, je CPU die gaat haperen in spellen omdat ie te ver overgeklokt zou zijn...
hmmm...

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op dinsdag 09 oktober 2001 19:38 schreef SALLY het volgende:

[..]

Raar verhaaltje, hoe verzin je het, je CPU die gaat haperen in spellen omdat ie te ver overgeklokt zou zijn...
hmmm...
hij doelt meer op je videokaart :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

ja dat kan dus wel
als je een proc over clokt zonder dat je hem meer spanning geeft kan hij juist minder snel draaien

zet je celly2 met o,5volt hoger dan kan hij weer goed stabiel draaien

• ZeRoC00L
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 19:38 schreef SALLY het volgende:

[..]

hmmm...
Misschien is het dat de CPU niet hapert, maar de videokaart.
Bij die Sandra CPU test wordt de videokaart niet gebruikt. In games natuurlijk wel, dus misschien dat die het probleem geeft. Het is het proberen waard lijkt me......

Volg je bankbiljetten

• MGSNK
hmmm, lijkt me niet , kheb namelijk een radeon DDR en ik speel MAAR op 1024X768X32

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Chello200
  • Laatst online: 20-05 19:00
Celly brak voor spellen ??

Ik zou een nieuwe videokaart of een andere cpu kopen !

dikzak

Verwijderd

Neej...een celly is niet brak voor spellen... In vergelijking met amd's en p3's enzo mischien wel, maar daar betaal je ook meer voor.

Goed, om even te antwoorden op de topic-starter, Het zou best wel eens heel goed aan je netwerk kaart kunnen liggen.. Ik had precies (echt precies!) hetzelfde met een P3-800EB... de ene keer lekker rap en de andere keer niet vooruit te branden... Netwerk kaart eruit, en alle problemen waren weg.

probeer 't eens!

• MGSNK
kheb geen netwerkkaart :P

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat het aan je mobo ligt, wat van chipset zit er op?

Ik heb zelf een via appolo pro 133 en ben er niet bepaald blij mee :(

In Return to castle wolfenstein, haal ik op het strand 7-15 FPS en in ik in de bunker kom soms tegen de 80 en gemiddeld 30-50

Resolutie maakt geen klap uit het komt door me klote chipset met bagger memscore 130/120 ofzo iets :(

Celly500@566
256Mb ram
GF2mx32mb@195/195

Eppie

• MGSNK
de specs staan hieronder, dus het ligt niet aan m'n mobo
Misschien m'n memory, want als ik overclock naar 1003 dan krijg ik kernel32.dll fouten in windows

• MGSNK
heeft iemand hier een oplossing voor???? of is dit te uitdagend???

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
windows er is opnieuw op?

Eppie

• ZeRoC00L
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 21:11 schreef MGSNK het volgende:
hmmm, lijkt me niet , kheb namelijk een radeon DDR en ik speel MAAR op 1024X768X32
heb je het al geprobeerd dan ?
Waarschijnlijk niet, maar kan toch best, dat je videokaart die snellere bus niet aankan ?

Volg je bankbiljetten

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:52

Predator

Suffers from split brain

Op dinsdag 09 oktober 2001 19:44 schreef suijkerbuijk het volgende:
ja dat kan dus wel
als je een proc over clokt zonder dat je hem meer spanning geeft kan hij juist minder snel draaien

zet je celly2 met o,5volt hoger dan kan hij weer goed stabiel draaien
Erm als je een proc overclocked dan gaat ie helemaal niet trager draaien |:(

Voltage is voor de stabiliteit. Als ie niet voltage heeft dan ga je craches en hangs krijgen :)

waar haal jij dat trager vandaan :?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• MGSNK
ik probeer morgen (donderdag) wel ff windows er opnieuw op te gooien. Jullie horen het wel!!!

Pagina: 1