Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Hapert ie dan ook, want nu ben je je videokaart ook aan het overklokken, misschien kan die dat niet helemaal aan ??
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
Raar verhaaltje, hoe verzin je het, je CPU die gaat haperen in spellen omdat ie te ver overgeklokt zou zijn...Op dinsdag 09 oktober 2001 19:31 schreef ZeRoC00L het volgende:
En als je je pro6or niet overklokt ?
Hapert ie dan ook, want nu ben je je videokaart ook aan het overklokken, misschien kan die dat niet helemaal aan ??
hmmm...
hij doelt meer op je videokaartOp dinsdag 09 oktober 2001 19:38 schreef SALLY het volgende:
[..]
Raar verhaaltje, hoe verzin je het, je CPU die gaat haperen in spellen omdat ie te ver overgeklokt zou zijn...
hmmm...
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
als je een proc over clokt zonder dat je hem meer spanning geeft kan hij juist minder snel draaien
zet je celly2 met o,5volt hoger dan kan hij weer goed stabiel draaien
Misschien is het dat de CPU niet hapert, maar de videokaart.Op dinsdag 09 oktober 2001 19:38 schreef SALLY het volgende:
[..]
Raar verhaaltje, hoe verzin je het, je CPU die gaat haperen in spellen omdat ie te ver overgeklokt zou zijn...
hmmm...
Bij die Sandra CPU test wordt de videokaart niet gebruikt. In games natuurlijk wel, dus misschien dat die het probleem geeft. Het is het proberen waard lijkt me......
Volg je bankbiljetten
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ik zou een nieuwe videokaart of een andere cpu kopen !
dikzak
Verwijderd
Goed, om even te antwoorden op de topic-starter, Het zou best wel eens heel goed aan je netwerk kaart kunnen liggen.. Ik had precies (echt precies!) hetzelfde met een P3-800EB... de ene keer lekker rap en de andere keer niet vooruit te branden... Netwerk kaart eruit, en alle problemen waren weg.
probeer 't eens!
Ik heb zelf een via appolo pro 133 en ben er niet bepaald blij mee
In Return to castle wolfenstein, haal ik op het strand 7-15 FPS en in ik in de bunker kom soms tegen de 80 en gemiddeld 30-50
Resolutie maakt geen klap uit het komt door me klote chipset met bagger memscore 130/120 ofzo iets
Celly500@566
256Mb ram
GF2mx32mb@195/195
Eppie
Misschien m'n memory, want als ik overclock naar 1003 dan krijg ik kernel32.dll fouten in windows
heb je het al geprobeerd dan ?Op dinsdag 09 oktober 2001 21:11 schreef MGSNK het volgende:
hmmm, lijkt me niet , kheb namelijk een radeon DDR en ik speel MAAR op 1024X768X32
Waarschijnlijk niet, maar kan toch best, dat je videokaart die snellere bus niet aankan ?
Volg je bankbiljetten
Erm als je een proc overclocked dan gaat ie helemaal niet trager draaienOp dinsdag 09 oktober 2001 19:44 schreef suijkerbuijk het volgende:
ja dat kan dus wel
als je een proc over clokt zonder dat je hem meer spanning geeft kan hij juist minder snel draaien
zet je celly2 met o,5volt hoger dan kan hij weer goed stabiel draaien
Voltage is voor de stabiliteit. Als ie niet voltage heeft dan ga je craches en hangs krijgen
waar haal jij dat trager vandaan