PIII 800@804 Mhz
Ligt eraan waarmee je afspeelt.Op dinsdag 09 oktober 2001 18:02 schreef ViperGTS het volgende:
ik luister graag wat muziek onder het CSen, met mp3 gaat dit perfect maar soms doe ik er wel eens een cd in, en dan om de 5 min zoiets spint de cd op en begint ie vanvoor af aan te lezen, irritant, kan dit uitgezet worden
Meeste programma's vullen gewoon de buffer en als die leeg raakt op nieuw inlezen. Helaas gaat de CD dan spinnen. Kijken of je 't ergens zo kan instellen dat je CD constant op 1x gelzen kan worden, net als een normale CD-speler.
Maar kan aan de CDROM liggen. Oude deed dat ook altijd, Pioneer DVD leest constant op 1x, is wat rustiger ja.
Trouwens: Alleen tijdens CS? Dan kan 't dat CS gewoon CDtjes gaat zoeken ofzo.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
NB: het gaat me acuut niet om het geluid bij dat opspinnen, maar hij begint de muziek dan van voor af aan af te spelen, dit is superlomp hoor ik steeds maar de eerste 5 min ofzo.......enne CS is het enige spel dat ik met muziek speel............Op dinsdag 09 oktober 2001 19:54 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Ligt eraan waarmee je afspeelt.
Meeste programma's vullen gewoon de buffer en als die leeg raakt op nieuw inlezen. Helaas gaat de CD dan spinnen. Kijken of je 't ergens zo kan instellen dat je CD constant op 1x gelzen kan worden, net als een normale CD-speler.
Maar kan aan de CDROM liggen. Oude deed dat ook altijd, Pioneer DVD leest constant op 1x, is wat rustiger ja.
Trouwens: Alleen tijdens CS? Dan kan 't dat CS gewoon CDtjes gaat zoeken ofzo.
PIII 800@804 Mhz