TV-out probleem

Pagina: 1
Acties:

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 23:01
Sinds dat ik de nieuwste drivers heb van m'n videokaart doet m'n TV-out het niet meer. wat moet ik doen.

het is een Power Color Geforce 2GTS 32mmb ddr kaart

Verwijderd

oude drivers installeren lijkt me zowiezo handig als je het Perse je tv-out wilt gebruiken. Of wachten op nieuwere :)

Verwijderd

Detonators neem ik aan welke versie 21.81 of 21.85?

Verwijderd

Tv-out probleem had ik nl ook met mijn g-force 3.
Gebruik de 21.85's maar die hebben bij mij het probleem opgelost. Als die niet werken kun je inderdaad voor de oudere detonators gaan. Succes!!

Verwijderd

Je kan buiten de drivers om met het programma TVCC2000 als je een chrontel tv-out hebt of met tvtool als je een brooktree chip hebt de tv-out enablen. Dat werkt bij mij beter dan de tv-out functies van de drivers van Nvidia, zelfs als ze in een bepaalde versie "greyed out" zijn...

Succes

Bas

Verwijderd

Oh ja, ze zijn te downloaden op www.tvtool.de

Verwijderd

Sorry!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:13

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 10 oktober 2001 12:55 schreef JoostvanSteensel het volgende:
Iemand ook enig idee waar je de niet Demo van TVTool 5.5 of hoger kan downloaden de crack heb ik al maar de demo valt natuurlijk niet te kraken!

Thanx

Ps. en werkt dat TVCC2000 het zelfde als TVTool 5.5
Euh, Joost, voordat je verder zoekt, check eerst je eigen topic eens : [topic=288413/1/50]

Deze tweede poging zal je in dit geval geen tweede waarschuwing opleveren, maar een gewaarschuwd man telt voor twee, toch ? ;)

Aannames zijn fataal.

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 23:01
JoostvanSteensel daar kun je alleen de 21.81 driver download en niet de driver 21.85
Pagina: 1