Toon posts:

Roller Coaster Tycoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Roller Coaster Tycoon gekocht vandaag, maar ik wil een backup van die cd maken voor dat er een kras op mijn originele cd zou komen, maar met nero 5.0 lukt het niet, heeft iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P yeah right...

[onzin modus aan]
Heeft er hier ook nog iemand tips voor 't overbranden van CD's.. want ik wil graag mijn UT CD 5x kopieren... dan breng ik ze naar mijn maten toe, mijn maten kopieeren ze ook weer en brengen de de CD's op hun beurt weer naar maten van hun, zodat ze altijd een back-up voor mij beschikbaar hebben. En ik (als mijn origineel kapot gaat) de kopieen bij hen weg kan halen...
[onzin modus uit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

stap 1. Blindread
stap 2. CDRWin

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
he BwoggeMcKnor als ik hem zou willen gebruiken om de cd door te verkopen dan zou dat dom zijn omdat je al voor 4 tientjes het officieële pakket kan kopen. Ik heb van al mijn cd's een kopie liggen voor de veiligheid en niet om ze door te gaan verkopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxhans196
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-10 09:16
Met CloneCD zou je een "backup" moeten kunnen maken.
http://www.elby.de/CloneCD/english/index.htm

Alléén voor een echte backup hè !!

Deze tekst niet lezen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Clonecd werkt niet, hij krijgt de sectors niet gelezen dankzij de beveiliging, cdrwin doet het ook niet, geeft een foutmelding van sectoren die hij niet kan lezen... overigens de originele cd is een goeie staat, dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[mageigenlijknietmodus]
Nou, wat je dan kunt doen is een crack zoeken op internet. Dan kopieer je alle files van de cd naar je harddisk. Pleurt de crack erbij. En je fikt het hele zooitje op cd.
[/mageigenlijknietmodus]

Greetz

Big Tazzz

Ps. Vraag mij niet waar je die crack kunt vinden. Dat zoek je zelf maar uit.
Pagina: 1