Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
photoshop, transparency en save as, simpel
heb psp...kan het daar ook mee?Op dinsdag 09 oktober 2001 17:04 schreef Sick_Nick het volgende:
photoshop, transparency en save as, simpel
vast wel, ben er niet zo bekend mee maar het moet er vast wel mee kunnen.
Naar wat ik heb gehoord zelfs makkelijker, psp zou simpeler transparant kunnen maken.
Naar wat ik heb gehoord zelfs makkelijker, psp zou simpeler transparant kunnen maken.
kan iemand dit niet voor mij doen? Ik ben niet zo bekent met psp enzo...en het is volgens mij voor diegene die het kennen een kleine moeite...
Hij moet dus een transparante achtergrond hebben en naar ico geconverteerd worden...
Thanks
Hij moet dus een transparante achtergrond hebben en naar ico geconverteerd worden...
Thanks
Binnen 9 minuten geef je het op..??
Sorry, maar open gewoon even PSP en kijk ff 2 minuten verder... leer je nog es wat!!
Sorry, maar open gewoon even PSP en kijk ff 2 minuten verder... leer je nog es wat!!
Wees consequent, maar niet altijd
dat heb ik gedaan, maar ik snap het niet helemaal, ik zit vast bij Set Pallete transparencyOp dinsdag 09 oktober 2001 17:44 schreef Ook het volgende:
Binnen 9 minuten geef je het op..??
Verwijderd
Microangelo voor al je .ico zaken, en Iconpackager is ook wel geinig, Microangelo is een must...
en wat kan je met microangelo?Op dinsdag 09 oktober 2001 18:42 schreef Cheatah het volgende:
Microangelo voor al je .ico zaken, en Iconpackager is ook wel geinig, Microangelo is een must...
Verwijderd
.ico bestanden maken, werkt goed met je clipboard, dus je kan heel makkelijk copy-pasten, en gifjes en bitmaps in icoontjes omzetten.Op dinsdag 09 oktober 2001 18:45 schreef Windhoosje het volgende:
en wat kan je met microangelo?
ja maar ik zit nu met dat transparant....Op dinsdag 09 oktober 2001 18:48 schreef Cheatah het volgende:
[..]
.ico bestanden maken, werkt goed met je clipboard, dus je kan heel makkelijk copy-pasten, en gifjes en bitmaps in icoontjes omzetten.
Wat moet er met dat blauwe taartpuntje en de schaduw gebeuren?
Probleem is ook dat het plaatje geantialliasd is met de witte achtergrond, dus als je die transparant maakt wordt dat icoontje op een donkere achtergrond niet mooi...
Probleem is ook dat het plaatje geantialliasd is met de witte achtergrond, dus als je die transparant maakt wordt dat icoontje op een donkere achtergrond niet mooi...
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
damn, want wat ik zoek is een mooi euroicoontje voor mijn Eurocalculator...in Visual Basic...
Alleen moet de achtergrond transparant zijn, want das een stuk mooier...
Alleen moet de achtergrond transparant zijn, want das een stuk mooier...
Verwijderd
pak dan ff microangelo, copy daar je gifje in, en gum ff uit wat doorschijnend moet zijn. Kan nooit veel werk zijn, zijn maar een paar pixels
had ik dat maar eerder gedaan...tis inderdaad geluktOp woensdag 10 oktober 2001 00:01 schreef Necromancy het volgende:
pak dan ff microangelo, copy daar je gifje in, en gum ff uit wat doorschijnend moet zijn. Kan nooit veel werk zijn, zijn maar een paar pixels
thanks!
Pagina: 1