Ik zag net op tweakers dat 256 MB nog maar Fl.55,- kost.
Is dit een beetje goed of niet?
http://www.tweakers.net/pricewatch/2870
Is dit een beetje goed of niet?
http://www.tweakers.net/pricewatch/2870
I got a problem-solver and its name is revolver
Verwijderd
Verwijderd
tuurlijk wel... alleen zul je het dan met een fsb van 100 mHz moeten doen...Op dinsdag 09 oktober 2001 17:04 schreef WaSTeD het volgende:
Maar dat kan lang niet in alle moederborden (zoals in mijn BX. Of wel???)
Verwijderd
Kan jij me dat garanderen dan, want ik dacht ergens gelezen te hebben dat een BX chipset niet meer dan 16 MB per chip aankan en dat x 16 is 256MB... anders herkend de chipset maar de helft van het geheugen. of herinner ik me dat verkeerd?Op dinsdag 09 oktober 2001 17:13 schreef lusch.com het volgende:
[..]
tuurlijk wel... alleen zul je het dan met een fsb van 100 mHz moeten doen...
Verwijderd
Maar er is tegenwoordig weer minder vraag (cmputermarkt begint te verzadigen) en daardoor is er nu een teveel op de markt (omdat veel producenten meer zijn gaan maken omdat er een tijdje terug juist een tekort was) -> prijzen zakken.Op dinsdag 09 oktober 2001 17:16 schreef Xanandu het volgende:
...
Ik hoorde ook zoiets dat er steeds slechtere reepjes op de markt komen, omdat de fabrieken het geheugen minder testen (want er is veel vraag)
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Neej Rdram kun je niet vervangen door Sdram. Das 1 van de nadelen van een P4, geheugen is duur.Op dinsdag 09 oktober 2001 17:19 schreef jonggoud.nl het volgende:
Kan ik mijn 128 mb Rdram vervangen door dat 'goedkope' ram (512 mb of zo?)
Verwijderd
Haha neeOp dinsdag 09 oktober 2001 17:19 schreef jonggoud.nl het volgende:
Kan ik mijn 128 mb Rdram vervangen door dat 'goedkope' ram (512 mb of zo?)
Verwijderd
Die heeft geen rdram..Op dinsdag 09 oktober 2001 17:22 schreef jonggoud.nl het volgende:
Maar ik heb geen pentium 4, ik heb een Dell - Pentium 3... @ 677 Mhz
Verwijderd
als hij een Asus P3C-E heeft wel, die gebruikt rd-ramOp dinsdag 09 oktober 2001 17:23 schreef Vo0 het volgende:
[..]
Die heeft geen rdram..
ik zou de rest van de onderdelen maar updatenOp dinsdag 09 oktober 2001 17:13 schreef Jos_The_Boss het volgende:
voor sinterklaas vraag ik een gigabyte aan RAM dat kost dan toch niets meer als de prijzen zo blijven zakken....
Verwijderd
Verwijderd
super toch?Op dinsdag 09 oktober 2001 17:30 schreef jonggoud.nl het volgende:
De dell website zeg dit over het geheugen in mijn computer:
------
Memory
Architecture Rambus PC600, PC700, and PC800
RIMM sockets two; gold contacts
RIMM capacities 128 and 256 MB
Minimum RAM 128 MB
Maximum RAM 512 MB
Clock cycle 2.5 ns (PC800); 2.8 ns (PC700);
3.5 ns (PC600)
SPD revision Rambus 1.1
Buffering unbuffered
Voltage 2.5 V
Data bus width 16 bits
BIOS address F0000h
Dat herinner jij je goedOp dinsdag 09 oktober 2001 17:17 schreef WaSTeD het volgende:
[..]
Kan jij me dat garanderen dan, want ik dacht ergens gelezen te hebben dat een BX chipset niet meer dan 16 MB per chip aankan en dat x 16 is 256MB... anders herkend de chipset maar de helft van het geheugen. of herinner ik me dat verkeerd?
Heb nog maar een jaar geleden zelfs 400,- voor een standaard 128MB DIMM (322 met Micron chips) betaaldOp dinsdag 09 oktober 2001 17:21 schreef tazzman het volgende:
.. ik moet wel met pijn in mijn hart toegeven dat ik die 2x128MB in November 2000 gekocht heb voor f 500,00 ... en voor die tijd was dat een *PRIMA* prijs voor Infineon geheugen. Voor dat geld heb je nu bijna 6 256MB reepjes (5,80 stuks om precies te zijn).. dat is 1536 MB aan geheugen. Auw Auw Auw Auw Auw
Just pick a dead end and chill out 'till you die.