Everglide mousepad + Logitech

Pagina: 1
Acties:

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 10:49

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Hallo luitjes :P

Ik heb al een hele tijd een Logitech Optical Wheelmouse..werkt perfect...gewoon op me bureau.
Alleen me bureau was aan het slijten en ik dacht ik koop es een Everglide Mousepad...zo gezegd zo gedaan....een zwarte zonder opdruk om reflectie problemen te voorkomen..
Ik heb namelijk gehoord dat sommige opticals te weinig reflectie hebben op sommige ondergronden waardoor het niet wwrkt...

Wat is nu mijn probleem... hij werkt te goed !!! Als ik nu met me muis bv in een game 180gr. draai..wil ik natuurlijk wel weer me muis naar het midden van de pad slepen. dus dan til je hem ligt op en leg je hem weer in het midden..standaard beweging zou ik zeggen..

probleem is..de reflectie op me pad + muis is dus TE hoog en me muis werkt dus gewoon 1cm boven me pad nog.. gevolg..gezwabber..ongewilde bewegingen etc.. ik ken mensen met dezelfde muis + pad die het zo ver ik weet niet hebben. Heeft iemand anders dit ook gehad? (meestal hoor je van te zwakke reflectie) En is er een oplossing voor? bv me muis openhalen en iets instellen qua sterkte of iet dergelijks.

Ik hoor graag idee-en ..me everglide werkt namelijk super qua richten maar is nu onspeelbaar door dit ene probleempje..

GRTZ,

Max

ma ma ma ma ma macron one

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:55

reiker

dan jij!

hebben de mensen van wie je weet dat ze de problemen niet hebben ook een zwarte ? ik heb namelijk een paarse, geen enkel probleem. maar het lijkt me sterk dat het met de kleur te maken zou hebben :P

Zo gezegd, zo gedaan.

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 10:49

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ja zelfde pad zelfs...samen besteld
En btw kleur maakt wel uit (zei Everglide in een e-mailtje tegen mij)..witte schijnen vet slecht te werken... Zwart TE goed bij mij ;/

p.s: vergeet niet dat lichtsterkte kan verschillen per muis...zelfs bij zelfde model..bij mij misschien beetje TE.

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

[miereneuk modus]

Plak je die sensor wat af >:)

[/mierenneuk modus]

Kwist niet dat de sterkte per sensor verschillend is,ik heb zo'n muismat :

Afbeeldingslocatie: http://www.apcoservice.nl/Winkel/media/MM-targ.jpg

Werkt echt perfect en lekkere ondersteuning voor je pols.
En is lekker zacht ( er zit een soort gel in )

edit:

Die van mij is wel Zwart en de musimat is tevens van een soort stof ( geen kuntstof dus ).

Verwijderd

Everglide zijn vette matjes en ik ben totaal afgestapt van Optical . Zit hier nu met Boomslang 1K Everglide attack pad met polssteun en Mousebungee en dat blaast die RSI-verwekkende Mouseman optical zo weg . Ik zou gewoon geen muismat nemen , Optisch dient om dat juist weg te kunnen laten , gewoon enkel een wrist rest kopen .