Toon posts:

2 Video Kaarten = Geen Geluid (in XP)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemiddag

Ik heb even een vraag .. ik heb het volgend probleem

Ik heb een V5 5500 en die werkt perfect tis vergeen flamewar dus die wil ik ook nie. Maar onder xp zoals de meeste van jullie wel weten word deze gewoon bager ondersteuend (nou zijn er wel third party drivers maar oko daar ben ik nie tevreden over tis geen voodoo) .. nou heb ik nog een Geforce 256 liggen AGP die ik er in doe (V5 is pci) .. en dat werkt opzich prima Xp drivers van nvidia er over en het werkt allemaal no problemo. Maaar.. zodra ik dus er 2 in heb zitten .. en ik opstart en winamp aan zet en maar iets doe wat videokracht nodig heeft val me geluid weg .. ik heb al ander pci slot geprobeerd maar dat werkt dus ook nie.

Weet iemand wat dit kan zijn of wat ik er aan kan doen laa thet aub even weten.

Groeten

Hades,

Voor specs zie hier onder, meer nodig reply aub even

Thanks!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz weet niemand iets ?

Oh ja nog ff wat info als ik me PCTV Pro aan zet .. dan doet geluid het wel gewoon dus denk niet dat het echt aan geluidskaart licht zou het een instelling van bios kunnen zijnofzo ?

als ik bijvoorbeeld winamp aanzet .. dus hij speelt af an ik minimalizer hem dan is geluids weg en komt ook nie meer aan ook

Hades,

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik denk dat je gewoon moet wachten tot de originele drivers voor WinXP uit komen. Het lijkt me dat het software matig allemaal een beetje met elkaar loopt te spammen. Vooral als je zegt dat als je Winamp minimalizeerd, het geluid uit gaat. Erg vreemd :?

Eat right. Stay fit. Die anyway.

Verwijderd

Topicstarter
Ja .. dat dual screen enzo dat werkt allemaal als een trein .. maar tis echt me geforce die het doet .. heel vreemd :( .. ik zal es proberen om VOodoo hoofdkaart te maken en geforce die er gewoon bij hangt es ff kijken wat hij dan doet

Verwijderd

Zorg dat beide een ander IRQ hebben(v5 en soundcard), zo nee dan zet je je v5 ergens anders of zound card

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb gevoel dat het niet me V5 is die probleem geef maar me Geforce 1 die loopt te kloten .. maar zal het even proberen .. verplaats met V5 wel naar ander vrij slot

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz denk dat ik het al weet.. heb Voodoo er uitgehaald.. en GF1 doet nog steeds het zelfde.. zodra ik een menu open kaapt het geluid doe ik V5 er in of het nou een (agp of pci is) heb ik alle2 geprobeert werkt het wel

tis dus wel duielijk dat het kut kaarten zijn :)

maar goed

Adios,
Pagina: 1