Snow is only frozen water
uhm wat is dan het idee?
je weet dat als de eerste pag vol is dat ie dan autom naar een tweede gaat?
en je weet dat een A4 een vaste grootte heeft, en dat je je site dus daaraan kan aanpassen?
dynamisch met JS spul echt op een nieuwe pagina zetten kan in principe niet dacht ik, aangezien HTML en JS mi het fenomeen 'pagina' niet kennen
je weet dat als de eerste pag vol is dat ie dan autom naar een tweede gaat?
en je weet dat een A4 een vaste grootte heeft, en dat je je site dus daaraan kan aanpassen?
dynamisch met JS spul echt op een nieuwe pagina zetten kan in principe niet dacht ik, aangezien HTML en JS mi het fenomeen 'pagina' niet kennen
Verwijderd
kan met css, /me git ff zoeken voor jeOp dinsdag 09 oktober 2001 16:29 schreef Wally-S het volgende:
Ik wil 2 pagina's tekst printen die samen in 1 file staan.
Dus na een x aantal regels wil ik dat hij op een nieuwe pagina begint met printen.
Kan dit met javascript?
Verwijderd
zo, /me zocht en vond.
ie 5.5. only geloof ik....
Ik weet niet of dit precies is wat je bedoelt, maar ik heb ff snel opgezocht in Tosptyle en daar kon je kiezen tussen auto en always, je kan dus niet een bepaald woord kiezen waarna de pagina om te printen werd afgebroken....
Anders moet je misschien ff de specs er op nalezen
code:
1
2
3
4
| BODY {
page-break-after : auto;
page-break-before : auto;
} |
ie 5.5. only geloof ik....
Ik weet niet of dit precies is wat je bedoelt, maar ik heb ff snel opgezocht in Tosptyle en daar kon je kiezen tussen auto en always, je kan dus niet een bepaald woord kiezen waarna de pagina om te printen werd afgebroken....
Anders moet je misschien ff de specs er op nalezen
Thanx J-roen!
Ik ga het effe doorlezen
Ik ga het effe doorlezen
Snow is only frozen water