Vast in SOF

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Ik zit vast in SOF. Ik ben in Tokyo in het SUN gebouw. Heb van een kerel in het toilet een code gekregen, verder iedereen neergeknalt, maar als ik naar de deur ga met het keypad krijg ik Invalid access code.. dus neem aan dat ik ergens anders nog een code/deur heb ?

HHHHEEEEELLLLLPPPPPP

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 08:38

Nietzman

Woei!

Daar heb ik dagen op vast gezeten.... en heeft een heel erg lullige oplossing: in een van de kantoortjes aangrenzend aan de computerruimte kan je het raam uitstappen.... volg de richel tot de kamer waar je nog niet in bent geweest.....

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
Thanks man ! Ik ga het meteen proberen

Verwijderd

Dagen op vastgezeten.......Ben je een echte gamer? ;) Dat spel is zo lineair en voorspelbaar als wat. Maar goed, je moet inderdaad op de richel lopen en dan door het raam zo'n kerel neerschieten. Doe dit meteen goed, want anders knalt ie de hostages neer. Je bent dan nog niet aan het einde :)

hmmm...ik zie dat deze post niet meer veel zin heeft. Hij zal het wel geprobeerd hebben...

Verwijderd

Zullen we hem maar gelijk verklappen van die missie in Joegoslavie (o.i.d) waar je IN die buis moet springen...

ben zelf 2 dagen bezig geweest om die tank en later het hekwerk op te blazen...en wel 10000x op die buis gestaan :( :( :( :( :(

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hehehe
spel is idd erg linear, moeilijkheid zit hem in de tegenstander, de hoeveelheid en de snelheid ervan, er hangen ng net geen bordjes met pijlen over welke weg je moet volgen :)

maar wel leuk hoor

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Over lineair gesproken? Dat vind ik ook en dat is ook de rede waarom ik ermee gestopt ben.
Het enige wat je doet is rechtdoor lopen en blijven schieten.

Verwijderd

IN SOF ZIT JE VAST!?
DAT SPEL is het meest gemakkelijke spel ooit gemaakt....
Je kan altijd maar 1 goefde weg heen en alle andere deuren zitten op slot hahahaa
Shotgu en DE in de kop is wel leuk maar verder :r

Verwijderd

Weet je waar SOF me aan deed denken? Aan Operation Wolf. De newbies zullen dit spel waarschijnlijk niet meer kennen, maar het was de bedoeling dat je met je muis de vijanden neerschoot die op je scherm overal te voorschijn kwamen. Je hoefde zelf dus niet te lopen. Nou, bij SOF moet je wel lopen en op een gegeven moment werd zelfs dat me soms te veel...

• aatos
  • Laatst online: 25-08-2024
hmm die buis en de richel gingen nog wel.. maar hoe mol ik die heli op het dak van het sun gebouw?

Verwijderd

Volgens mij hoefde je die niet te mollen, want die ging vanzelf weg. Maar mocht het wel zo zijn, dan moet je met de sniper >:) op de piloot richten. Als je het goed doet, loopt hij rood aan.

• aatos
  • Laatst online: 25-08-2024
hmm vanzelf weg gaat ie niet, in ieder geval ik kan verder niks mollen of verder in het spel, dus die heli zal er toch aan moeten. ik heb de sniper al geprobeerd maar echt lukken wil het niet.

vaag

Verwijderd

Gewoon neerhalen. Onder het landingsplatform zit een munitiedepot...

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:08

BS

Operation Wolf ken ik nog wel van mijn Amiga tijdperk.

SOF was best goed te doen maar toch op sommige punten ff vast gezeten

Verwijderd

Heb SOF ff gecopieerd, maar moet wel een code hebben om te beginnen, die zat er ff nie bij... Kan iemand er een geven?

Verwijderd

keys geven en aanvragen mag niet hiero..

Die helicopter moet je idd afschieten met wapentuig wat onder het platform ligt. Rocketlauncher. Als je SOF op easy speelt is het erg makkelijk, maar in hogere moeilijkheidsgraden is het een leuk spel en gewoon rechtdoorlopen is dan niet aan te raden.

Verwijderd

jammer joh, hier STOND voor 5 minuten de code.

Verwijderd

La maar,
heb hem al zia een of andere duitse site, stonden er hele vele :)

Maar zal het niet meer doen ;) ;) ;)
Pagina: 1