Waar blijft Wing Commander 6?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024
Als inmiddels ex-verslaafde wc'er, kijk ik nog steeds uit naar het 6de deel van wingcommander. WC5 was toch het eerste deel van een nieuwe trilogy? Hebben ze de hele boel gecancelled ofzo? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders koop je toch gewoon Starlancer. (maar als echt space-sim fan heb je die natuurlijk al lang uitgespeeld) Die is van het genie van de eerst 4 wingcommanders.

PS: Ik heb geen info over een wingcommander 6 maar ik zou het toch zeer leuk vinden als ze die eens uitbrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJC
Ik heb net al Freespace 2 uitgespeeld , ook een top spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik weet is men zelfs nooit begonnen aan WC6 omdat de gebroeders Robert vertrokken zijn bij Origin en zelf een bedrijf hebben opgericht (Digital Anvil).
Zij hebben nu Starlancer af en binnenkort komt Freelancer uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJC
Chris Roberts is toch al na deel 4 vertrokken bij Origin? Volgens Richard Garriot (verantwoordelijk voor Ultima games) zou wc5 het eerste deel van een serie van 2 tot 4 nieuwe wc's zijn. (althans, in oktober 96). Ook zou er een spel uitkomen genaamd "Maniac Missions" , speciaal voor Tom Wilson.

Het zou echt stevig balen zijn als er inmiddels een eind gekomen is aan de WC serie *snif*

Effe kijken of Starlancer hier al in de schappen ligt. Volgens reviews zuigt de gameplay van alle kanten, maar zijn de grafix erg goed.