Toon posts:

Internet hoe duur???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu net wish op gezegt want uk wou wanadoo nemen maar dat gaat nu weer niet met 64K ;( en aan gezien er geen kabel tv is en asdl ook nog wel ff zal gaan duren zou ik graag sataliet internet nemen, maar wat kost dat dan ongeveer (liefs 2 way internet).

Gr marco

Verwijderd

kijk ff op de kpn site voor actuele kosten...

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel voor schotel internet !!!!
Wat daar de kosten van zijn.
van kpn kon ik ook nog wel bedenken >:)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
hier zijn al zoveel topics over geweest.

ik ben nu 1 van de gelukkigen die hometime heb en volgende maand adsl kan krijgen.

maar ik leef mee met degene die dat nog niet kunnen/hebben.

maar om je vraag te beantwoorden.

je heb sateliet via eol (europe online) maar dan moetje nog wel altijd een upload hebben dus je zit ziazo vast aan de telefoon kosten.
En wat ze beloven die 2 mbit daar is niks van waar ik heb gehoord hier (ff search gebruiken) dat de snelheden downe rond een analoog modem zitten.

En er is wel mogelijk op 2-way te krijgen op dit moment maar dat is onbetaalbaar voor de normale particulier.

en waarom zeg je iets op voordat je iets nieuws heb dat je kan gebruiken ?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:16

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Trouwens.. Gamen kun je wel vergeten met 'Schotel-internet' en chatten gaat waarschijnlijk ook niet optimaal..

Bedenk wel dat je een ping hebt die absoluut niet lager kan komen dan iets van 2000ms!

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
zijn er nog meer mensen met schotel ervaringen??
Want per 11 november moet ik kiezen wat ik neem :)

Verwijderd

Ik heb gelezen dat het vrij kut is. Hoge pingtijden (alles moet ff ophoog gebeamed worden en weer trug) en in de avonduren is het vet traag ok met downloaden enzo.

Verwijderd

Een maat van me heb het, maar het is niet indrukwekkend snel ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
maar weet niemand de kosten er van :(
of waar ik ongeveer aan moet denken :? :?

Verwijderd

http://satelliet.pagina.nl/

staat volgens mij wel genoeg info om de kosten te vinden...

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:13

Sebje

Makelaartje

Two way satinternetten is echt duur, 1000 piek per maand voor een betrouwbare verbinding is geen uitzondering. Dan kun je beter een flat-isdn pakket pakken kost je 400 piek per maand. One-way satinternet kan al voor 30 piek per maand (EOL, heb je dus wel een tel verbinding nodig). Daarbij is het ook zo dat voor two way satinternet de aansluitkosten in de duizenden guldens lopen.
De goedkoopste aanbieder die ik heb kunnen vinden was Hertzinger dataNet. Een abbo van 209 piek per maand maar 1500-2000 piek aansluitkosten. Daarbij moet je nog rekenen dat Hertzinger niet echt een betrouwbare aanbieder is. Zoek maar es in de search... :D
Pagina: 1