Toon posts:

2x SBLive in Windows

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goed, die topic is dus ineens gesloten omdat ik schijn te spammen voor m'n topic op een ander forum....die banners daar leveren me inderdaad bakken geld op.

De opmerking van de moderator: "Leg duidelijk je probleem uit enzo, hier kunnen we niet echt iets mee" was juist de reden dat die link daar stond (duh!), daar stond namelijk meer info, en aangezien er al heel wat stond.....(dat was volgens mij het leuke van internet, dat je naar andere plekken kon linken maar dat mag hier dus niet)

Mijn nederige excuses dat ik ondanks mijn speurtocht niet de paginas heb gevonden die jij net opgaf, wel mijn dank daarvoor (ik ben de kwaadste niet), ik zal er meteen eens gaan kijken.

en je zegt het inderdaad heel goed: heel flauw

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat topic ging niet dicht door spam |:( Ik maak daar duidelijk een grapje over |:(

dat topic ging dicht omdat er al veel van die topics over geweest waren, sterker nog ik zet er wel 3 of vier links in om je te helpen.... Ik heb namelijk even voor je gezocht...

Als je klachten hebt, post dat dan maar even in [forum=15] daar is dat voor... Dat had je in diezelfde faq kunnen lezen als waarop ik je attendeerde :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.