Toon posts:

inbellen en pc bedienen?

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik wil met een pc thuis op een bedrijf elders inbellen op de modem en dan deze pc kunnen bedienen..er wordt gebruik gemaakt van een isdn aansluiting.. met welke programmaŽs is dat mogelijk ..ik dacht zelf aan radmin of pc anyware of iets ..alleen weet ik niet hoe dat zit met inbellen naar een andere pc hoe je die verbinding krijgt met de andere modem.
wie weet raad..

frits

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:11

rammes

koekebakker 1e klas

netsupport versie 6 !!! mega tof proggel

Ik zou het doen!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Met pc-anywhere is dat inderdaad heel goed mogelijk. Je moet dan de computer die je wilt bedienen aanzetten en pc-anywhere laten draaien. Met een andere pc kun je dan vervolgens inbellen met pcanywhere (nadat je een password hebt gegeven). grootste nadeel vond ik altijd (gebruik het al een tijd niet meer) is dat de ontvangende pc lang aan moest staan (in mijn geval) en dat windows dan nog wel eens vast wilde lopen. |-( schoot dus niet echt op

het programma is heel erg makkelijk en wijst zich vanzelf

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 18:13 schreef Killkees het volgende:
Met pc-anywhere is dat inderdaad heel goed mogelijk. Je moet dan de computer die je wilt bedienen aanzetten en pc-anywhere laten draaien. Met een andere pc kun je dan vervolgens inbellen met pcanywhere (nadat je een password hebt gegeven). grootste nadeel vond ik altijd (gebruik het al een tijd niet meer) is dat de ontvangende pc lang aan moest staan (in mijn geval) en dat windows dan nog wel eens vast wilde lopen. |-( schoot dus niet echt op

het programma is heel erg makkelijk en wijst zich vanzelf
Inderdaad erg makkelijk, m'n oom doet het ook wel es bij ons, als wij probleempjes met de compu hebbe.... errug makkelijk..

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:11

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Of je gebruikt VNC. Maar daarvoor moet je wel geduld hebben want het is traag!!

Verwijderd

Tja, het is gratis. Maar het maakt als je de verkeerde instellingen gebruikt ook je pc traag.

Maar hier op mijn werk gebruiken we het ook, we kunnen ermee alle pc's op alle lokaties zo mee overnemen.
Pagina: 1