Games en muziek

Pagina: 1
Acties:

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
greetz

ik vroeg me eigenlijk af hoeveel mensen en muziek draaien tijdens het gamen en dan wat voor muziek.
zelf draai ik soms als ik er aan denk limp bizkit, slipknot korn enz je weet wel >:). maar wat draaien jullie?

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-02 15:35
niets hehe, anders kan ik me niet goed concentreren als ik een war heb of als ik een moeilijk stuk voorbij moet in een singleplayer.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ik draai alleen muziek onder CS......dit is dan meestal trance (DI of Tiesto livesets ofzo) maar ik moet zeggen filmmuziek doet t ook goed onder CS :)

PIII 800@804 Mhz

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
ja klopt trance is best fijne onder cs

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:57

Sick Nick

Drop the top!

muziek tijdens CS sucked als je het speelt zoals bedoelt (dus niet een fragmatch houden)
Tijdens het rondsneaken wil ik graag horen waar die andere gasten lopen, als er dan heerlijke trance tunez door m'n koptelefoon klinken kan ik ze niet horen.
Dus bij mij _geen_ muziek bij CS.
Wel bij Tony Hawk!

Verwijderd

Ik heb ALTIJD maar dan ook ALTIJD de muziek UIT. Stoort me. Yak.

MAAR... bij Tony Hawk Pro Skater 2 op de pc niet!!! Die muziek (gewoon wat bij het spel hoort) past gewoon perfect bij het spel! Misschien komt het omdat het gewoon lekkere knallende (al eerder bestaande) nummers zijn, in plaats van de gebruikelijke muzakbehang, wat normaal bij spelletjes zit. THPS2 zonder muziek is opeens heel saai... Degene die die nummers heeft geselecteerd mogen ze een medaille geven. Klasse.

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Op dinsdag 09 oktober 2001 16:02 schreef Sick_Nick het volgende:
muziek tijdens CS sucked als je het speelt zoals bedoelt (dus niet een fragmatch houden)
Tijdens het rondsneaken wil ik graag horen waar die andere gasten lopen, als er dan heerlijke trance tunez door m'n koptelefoon klinken kan ik ze niet horen.
Dus bij mij _geen_ muziek bij CS.
Wel bij Tony Hawk!
dan moet je het zo doen: volume zetten zodat het je bevalt, en dan de winamp volumebalk precies in t midden zetten, dan hoor je perfect de voetstappen boven de muziek uit :)

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

ik vind cs zonder muziek ook beter gaan vooral voetstappen etc hoor je echt 10 keer beter heb mijn geluid zo hard staan dat ik mensen hoor inzoomen met sniperrifle en van wapen wisselen als ze een beetje inde buurt zijn dat levert vele kills op:):):):):):):)

Verwijderd

Als ik een race spel speel... of UT/Q3 dan zet ik Chemical muziek aan :) (Prodigy, Fluke, Orbital, The Future Sound of London etc.)

Verwijderd

techno/hardhouse onder het quaken

enigma/klassieke/celtische/native american muziek onder het rpg'en etc etc

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

De gamemuziek? Die heb ik in 95% van de gevallen aan; soms heb ik erge zin in een CD (uit mijn gothic metal / black metal / metal / gothic / doom / etcetera - collectie) en zet ik dat op, maar meestal vind ik 't dan al snel irritant dat ik geen geluid heb.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Onder het qauken draai ik meestal Tiesto Magik cd's en live sets van Pvd.

Money for nothin' and your chicks for free

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 11:55

Raimond613

Simracer

ik draai alleen muziek als ik TOCA2 speel, en dan ook alleen bij die extra kampioenschappen (ford fiesta's enzo).
Lekker punkmuziekie op de achtergrond maakt het een stuk leuker omdat die auto's in het begin nogal langzaam rijden.

iracing profile

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:25

Smurf

Detri

Meestal heb ik gewoon de radio aan :)

)

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 22:07

Bene

list incomprehension

Als ik UnrealT of Kwak: Front Line Assembly. Bij CS of urban terror: niks-nada-nothing.

Verwijderd

In quake 3 Rocket Arena meestal wel is Trance, Linkin Park, Limp Bizkit etc ;)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Muziek tijdens CS is kewl, behalve onder wars :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Onder TO (en eigenlijk nooit) kan ik geen 2 geluiden door elkaar horen.. :(
Win98se

iemand? :?

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 11:18 schreef SilverAkira het volgende:
Als ik een race spel speel... of UT/Q3 dan zet ik Chemical muziek aan :) (Prodigy, Fluke, Orbital, The Future Sound of London etc.)
yup prodigy is ook fijne muziek bij fps :)

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 16:33
zovaak zelfs dat als je een liedje luistert je dit associeerd met het spel :)

omzo maar eens wat te noemen:

Dune 1 <- NOFX - Heavy Petting Zoo
Settlers 2 <- Bush - Sixteen Stone
Lineage <- Linkin Park - Hybrid Theory
Black & White <- Daft Punk - Discovery
Dark Age of Camelot <- Zebrahead - Playmate of the year

natuurlijk nog wel veel meer, maar dit is wat ik me zo 1,2,3 kan herinneren.

Tja en dan heb je nog de muziek van Tony Hawk 2 op de pssx/ps2 8-)

I’m not like the OTTERS

• Splash
  • Laatst online: 19-01 15:53
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:18 schreef RaVeNgEr het volgende:
niets hehe, anders kan ik me niet goed concentreren als ik een war heb of als ik een moeilijk stuk voorbij moet in een singleplayer.
Totaal mee eens 8-)

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

een lange live set van trance, maar tijdens wars niets

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:45
Ik speel af en toe spelletje Blast Thru( balke met balletje en die stenen kapot ketsen) en dan draai ik me trance mp3's. Dan gaat het altijd wel goed

Verwijderd

Muziek onder CS is wel lachuh ja, heb soms alleen het probleem dat ik het iets te hard heb gezet, en vervolgens de enemy niet meer hoor.. :P

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
Ik vind heel vaak de ingame muziek al erg goed. Bij een spel als Deus EX ('klassiek met ballen'), SOF of Rayman 2 vind ik de muziek perfect bij de sfeer van de game passen.
Als ik er Rhapsody of Yngwie Malmsteen over een game heen laat loeien, zit ik niet meer 'in' het spel en dah vind ik zonde van de experience.

Er zijn echter ook spellen waar ik me mateloos aan de muziek kan irriteren, maar dat zijn meestal console-games.. Al moet ik zeggen dat ik altijd al een groot fan ben geweest van de SEGA muziek; Shinobi 3 op de megadrive had geweldige tunes, Sonic Adventures (yeehaa!) en Heavy metal geomatrix op de Dreamcast rocken bijvoorbeeld ook echt wel vet hard :7.

Jah, goede ingame muziek vind ik heel belangrijk. Het zweept me op of brengt me in ieder geval in de stemming van het spel (Zoals bijv. bij Resident Evil: C.V.).

" Play the violent strings of my symphony "

Verwijderd

Zijn maar 3 games die ik veel speel

Action Quake 2
Commandos 2
Starcraft

En alleen bij Starcraft zet ik punk op, tenzij het te veel gaat laggen dan gaat standaard muziek weer aan :)
AQ2 en C2 geen muziek

AQ2, dan kan ik me beter focussen. Word wel eens van wallhacks beschuldigd omdat ze te veel lawaai maken :D
C2 zit al een catchy deuntje bij :)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Tijdens games luister ik gewoon film muziek. :) muziek van The Rock tijdens UT. :9~
Pagina: 1