Toon posts:

Win98 1 user

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb binnen win98 een applicatie draaien die aan is gemaakt met 1 user. Nu wil ik dat Win98 gewoon door boot ipv van een wachtwoord voor die user vraagt. Nu heb ik al is een keer die user weg gehaald maar dan draaid die software niet meer. Weet iemand een optie onder win98 waardoor je als 1 bepaalde gebruiker kan inloggen maar niet een paswoord hoeft op te geven. Kortom windows 98 kiest dus automatisch die user.

Verwijderd

ga naar cofiguratie scherm-> beveiliging (?) en zet daar het puntje bij 1 gebruiker (de bovenste d8 ik) nu moet het weer normaal zijn.

(ik kan het niet checken want ik heb xp hier maar als het goed is moet het zo over zijn, zo deed ik het ook altijd)

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:45
configuratiescherm --> netwerk: "Microsoft Family" aanmelding instellen ipv "Client voor Microsoft Netwerken"

edit:

of ziet Windows dan geen ingelogde gebruiker meer?

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat werkt niet. Het moet juist zo zijn dat windows 98 ziet dat het dus die bepaalde gebruiker is en niet een andere. Als ik dat stipje naar de bovenste verplaats gebruikt hij geen user meer want voor iedere user is het dan het zelfde.

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:45
met TweakUI kun je instellen dat ie automatisch inlogd met een bepaalde username/pass... is dat iets?

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Client voor microsoften networks deleten en die andere gebruiken (niet family)
Pagina: 1