Toon posts:

Asus A7V266

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Wie heeft er ervaringen met dit moederboard? een kennis van mij wil deze gaan kopen met een AMD 1,4 ghz erop?

Tnx

Verwijderd

Ik draai er ook mee, zelfde combi (AMD TB 1,4 Ghz en A7A266) en dat draait prima, alleen doet mijn SB Live Player 1024 niks meer, en start mijn PC soms spontaan opnieuw op, als ik bijvoorbeeld een programma start.

Verder nog niks te klagen. Moet je alleen wel het meegeleverde USB kaartje aansluiten. Als je dat niet doet (had ik) dan reageerden na een paar seconden vanaf het moment van opstarten, mijn muis en toetsenbord niet meer

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik heb dit systeem precies zo thuis draaien, zonder die USB kaart die ze meeleveren en ik ben nog geen problemen tegengekomen.

Het enige wat enigzins storen is, is dat als je bijvoorbeeld een film aan het kopieren bent en je speelt tegelijkertijd audio af dan hapert het geluid maar dat heb je alleen als je een SB Live! er in zet zover ik weet.

Voor de rest retestabiel en supersnel board :)

(tip; koop geen al te grote cooler anders komt ie misschien tegen het geheugen aan. Bij mij zit er 1mm ruimte tussen)

I'm not as think as you stoned I am

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 20:16

Seraphin

Meep?

Op dinsdag 09 oktober 2001 14:51 schreef DolbyDigital het volgende:
Ik draai er ook mee, zelfde combi (AMD TB 1,4 Ghz en A7A266) en dat draait prima, alleen doet mijn SB Live Player 1024 niks meer, en start mijn PC soms spontaan opnieuw op, als ik bijvoorbeeld een programma start.

Verder nog niks te klagen. Moet je alleen wel het meegeleverde USB kaartje aansluiten. Als je dat niet doet (had ik) dan reageerden na een paar seconden vanaf het moment van opstarten, mijn muis en toetsenbord niet meer
En dat noem jij prima draaien? |:(

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
Op dinsdag 09 oktober 2001 14:51 schreef DolbyDigital het volgende:

Het gaat over de A7V, niet over de A7A

Verwijderd

Uuhhmm, hij draait wel, het is alleen niet wat ik ervan zou verwachten...

Hopenlijk heb ik er binnenkort een oplossing voor, want balen is het wel... |:( :r

Bestaat er ook nog een Asus A7V266 mobo dan?

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

en een A7M266 en strax ook nog een A7V266A (via KT266A chipset) A7N266 (nvidia chipset) :)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ja ik zou ff wachten op de Nforce en de KT266A chipset

ik heb gehoord dat die KT266A stukken sneller is dan de KT266

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Op dinsdag 09 oktober 2001 15:21 schreef frenkpie het volgende:
ja ik zou ff wachten op de Nforce en de KT266A chipset

ik heb gehoord dat die KT266A stukken sneller is dan de KT266
Ik zie de A7V266 met KT266A chipset geen A7V266A gaat heten maar A7V266-E en A7V266-M

Ik heb nog een A7V266 te koop btw :P

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 15:03 schreef WooK het volgende:
(tip; koop geen al te grote cooler anders komt ie misschien tegen het geheugen aan. Bij mij zit er 1mm ruimte tussen)
ik wil dezelfde opstelling (AMD TB 1.4GHz + ASUS A7V2666) met een Mini Copper Orb maar ik weet niet hoeveel ruimte er tussen de CPU en het geheugen zit. misschien wat info aub?
de afmeetingen van deze cooler zijn: 65mm dia en H48mm

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb dit bord (a7v266) ook in combinatie met tnt2ultra, sblive en 256mb ddr.

In het begin nog wat problemen met crashes/freezes in direct3d/opengl. Is opgelost na tweaken van de bios en bios upgrade. (1002b) 't draait nu als een zonnetje :)
Maar ik zou nog heel ff wachten totdat de a7v266a er is, of hoe ie ook gaat heten :)

Verwijderd

Wat zijn de verbeteringen in dat nieuwe bios, ik heb namelijk geen zin om het risico van een verneukte bios te nemen als ik niks beters krijg.

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 11:26
prima combi:

a7v266
amd 1,4
terratec dmx x-fire
en GF2 Pro van Creative

geen probs onder win2k & winME

alleen wel ff zorgen voor laatste:
detonator
bios
VIA drivers
etc.

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

nou ik heb het hier draaien en ik ben echt tevreden met deze combinatie gewoon kopen want het is goed en retuhsnel

just do it....!!!
Pagina: 1