snelle browser voor Red Hat

Pagina: 1
Acties:

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb nu sinds 2 dagen Red hat 7.1 geinstalleerd staan op een P3 450 met 256 MB Ram. Ik dacht hier met Gnome geinstalleerd als desktop wel een leuk systeempje aan te hebben om een beetje te surfen... Dat valt dus een beetje tegen. Alle browsers die standaard bij Red Hat 7.1 zitten zijn vele malen trager dan bijvoorbeeld IE 5.5 ofzo... Ligt dit aan mij of moet ik Linux hier gewoon niet voor gebruiken?? Ben benieuwd.....

Systeem | Strava

Verwijderd

Opera is redelijk snel, ik gebruik op het moment Netscape 6.1, welke heel aardig draait (ik heb wel een Tbird 1400 met 768 MB) en Konqueror is ook niet gek. Ik heb ook nog leuke dingen gehoord over Galeon (is meer Gnome gericht). Mischien wat dingetjes die je kunt proberen?

• Brakkie
  • Niet online
Nieuwe Netscape is misschien wel een idee... Er zit standaard 4.76 bij RH 7.1.... Of is opera sneller???

Systeem | Strava

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
hmm vaag hoor .. Netscape 4 loopt hier als een tiet op een amd k6-2 300 bakkie

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• Brakkie
  • Niet online
Hmmmz, inderdaad vaag.... Maar alles laad een stuk langzamer dan ik gewent ben van een ander OS ;)

Systeem | Strava

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op dinsdag 09 oktober 2001 14:34 schreef brakkie het volgende:
Hmmmz, inderdaad vaag.... Maar alles laad een stuk langzamer dan ik gewent ben van een ander OS ;)
Da's niet helemaal waar hoor :-)

IE wordt geladen , voordat je je inlogscherm ziet.. Dus voordat je het icoontje van IE aanklinkt, en tsja, dan staat 'ie wel erg snel op het scherm ja :-)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 06:20
Netschaap 6.1 loopt lekker onder linux (vele malen beter dan 6). Makkelijk te installeren en je krijgt er een redelijke mailclient gratis bij :). Daarnaast heb je onder windows een instelling bij netscape 6.1 dat een hele reut bij het opstarten van windows wordt geladen. Weet zo een twee drie niet of dat op andere platforms ok zo is.

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

of probeer anders een nieuwe Mozilla build.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op dinsdag 09 oktober 2001 21:54 schreef HaveBlue het volgende:
Daarnaast heb je onder windows een instelling bij netscape 6.1 dat een hele reut bij het opstarten van windows wordt geladen. Weet zo een twee drie niet of dat op andere platforms ok zo is.
Helaas niet.. Al start Netscape een 2e keer wel sneller op dan de eerste :-)

/offtopic
Ja.. En dan op CTRL-K X drukken.. Je zit niet in joe! <zucht>
* moto-moi word soms moe van mezelf :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik gebruik onder Linux altijd het liefst Mozilla. Op mijn systeem verreweg het snelst van wat ik heb geprobeert en kan tenminste ook java/flash pagina's laten zien itt Opera. Moet je zeker ook eens proberen.

* x-wolf blijft van mening dat IE 5.5 oid onder Windows het lekkerst (snelst) surft maar is inmiddels gewend aan Mozilla dat ook zo zijn voordelen heeft.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:45

Arjan A

Cenosillicafoob

Mozilla is ook best snel, en ook aardig compatible met de standaarden.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:45

deadinspace

The what goes where now?

Joe! :)
Magoed, das niet zo'n fijne browser... :+

Ikzelf vind Galeon erg fijn. Hij is nog niet supersnel, maar ik ben erg over hem te spreken. Galeon gebruikt de render-engine van Mozilla, maar heeft een lichtere (en betere, imho) interface.
Pagina: 1