Toon posts:

Bios Flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het Mobo m810LMR van PcChips die kan max tot 1,2 Ghz staat in het boekje maar ik wil er een 1,4Ghz in stoppen. waarschijndelijk zal dat niet werken en moet ik mijn bios Flashen of een nieuw Mobo halen.

Ik heb op hun site gekeken en de .rom en de ami flash al gedowned maar er zitten geen release notes bij.en als ik naar Pcchips support mail krijg ik geen reply hoe kan ik er nu achter komen of ie wel 1,4ghz support na de flash ik vind het te gevaarlijk om hem zomaar te flashen want als het mislukt ben ik het zakje want voor de garantie moet ik naar Noor-Holland en ik woon zelf in midden Limburg. dus dat is niet om de hoek.

Ik heb nu een 800Mhz Duron :( en die vind ik te traag,er zit 384Mb Pc133 in en ik gebruik nu Windows Xp Proffesional en moet nog leven met een arme 20,4Gb harde schijf ik denk dat mijn GainwardCardExpert GfII Mx200 64Mb met Tv-out er nog wel ff mee door kan

waar heb ik meer aan als het me om games en plaats gaat? aan:
Athlon ThunderBird 1400
van die 384mb pc133 1GB maken
of een Hdtjuh van 40Gb 7200rpm bij zetten?

ik kan niet veel hoger gaan want ik heb een limiet van ongeveer Fl 350,- :(

Kan iemand me zeggen wat ik het best kan pakken? ik twijfen nog best wel het gaat me eigenlijk meer om snelheid dan ruimte maar van de andere kant mijn hd zit nu bijna vol...

Ik wacht op jullie mening,,, alvast bedankt

Verwijderd

Damn kan niemand antwoorden ofzo ?
Das toch lullig.. sorry maar ik weet er niets van anders had ik je zeer zeker wel geholpen.. *D

Verwijderd

Als die 20GB schijf 5400 toeren is dan zou ik in ieder geval een 7200 toeren HD kopen.