@home tilburg

Pagina: 1
Acties:

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:20
Wat is er aan de hand met @home in Tilburg?

Audentia

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:50
Moet je wel ff je regio vertellen, dat verschilt heel erg schijnt het...

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik zit gewoon met Terminal Server ingelogd op m'n server, geen enkel probleem. Wat is er aan de hand?

• Exterazzo
vanaf gisteren avond tot vanmiddag heeft ie er uit gelegen. Ik kreeg wel een ip adres, maar daarmee kon ik niet internetten. Ook gaf me NT bak allemaal wazige DHCP errors. Nu heb ook een ander ip als gisteren!

Audentia

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Op dinsdag 09 oktober 2001 14:30 schreef Exterazzo het volgende:
vanaf gisteren avond tot vanmiddag heeft ie er uit gelegen. Ik kreeg wel een ip adres, maar daarmee kon ik niet internetten. Ook gaf me NT bak allemaal wazige DHCP errors. Nu heb ook een ander ip als gisteren!
Daar heb ik ook wel eens last vann, die DHCP-errors. Welke wijk zit je?

Verwijderd

nieuwe lease met als gateway 217.120.100.1?

Dat probleem is opgelost.

• Exterazzo
Op dinsdag 09 oktober 2001 14:37 schreef sagar het volgende:
nieuwe lease met als gateway 217.120.100.1?

Dat probleem is opgelost.
die gateway hebbik nu ook!

Audentia

Verwijderd

die gateway heb ik nu dus ook, na een halve dag geen internet. maar wat ik me afvroeg: waarom is @home er toe overgegaan alleen nog maar dynamische ip's toe te staan (ik bedoel dus: als je ut hele zaakje op statisch zet, doet ie ut niet meer). die statische optie was af en toe nog wel handig als de dhcp-server maf deed. maar dat kan nu niet meer :(
en nog iets: waarom stond deze storing niet vermeld op de daarvoor bestemde pagina (meldingen)? Die pagina is best handig, voorkomt dat je gaat twijfelen aan je eigen systeem-config tijdens een storing. mhja, niet als er niets op staat dus...
Pagina: 1