Niet op voorraad.
Hej, FemmeOp dinsdag 09 oktober 2001 14:21 schreef Femme het volgende:
Hielko was er al mee bezig.
Is ook al gebeurd.Op dinsdag 09 oktober 2001 14:19 schreef dennisdotcom het volgende:
Post het op de frontpage zou ik zeggen
Niet op voorraad.
Ziet er toppie uit, die XP.
Nu nog een leuk kt266a bordje selecteren, en ik kan er (eindelijk) weer tegenaan
Nu nog een leuk kt266a bordje selecteren, en ik kan er (eindelijk) weer tegenaan
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Waarom noemen ze die 1.53 ghz niet gewoon AthlonXP 2000+
Ja, dat was in de meeste gevallen gerechtvaardig geweest, nou nog een review van de R8500 zou leuk wezenOp dinsdag 09 oktober 2001 15:08 schreef ubermaestro het volgende:
Waarom noemen ze die 1.53 ghz niet gewoon AthlonXP 2000+
Niet op voorraad.
erug positieve review.......ik ben wel weer klaar voor de athlon xp MAAR
waarneer komt athlon xp uit in nederland??
waarneer komt r8500 uit in nederland??
waarneer komen ViaKt266a moederboordjes naar nederland??
ut is echt frusterend om eens wel geld te hebben maar niet de hardware die je wilt om het aan uittegeven
ut is echt frusterend om eens wel geld te hebben maar niet de hardware die je wilt om het aan uittegeven
Same here, de Athlon 1800 komt ca. over een week (ik heb em net besteld bij informatique)Op dinsdag 09 oktober 2001 16:00 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
erug positieve review.......ik ben wel weer klaar voor de athlon xp MAAR
Epox 8KHA+ eind oktober volgens Genisses, importeur van Epox.
Tsja en dan de R8500, das een verhaal apart, wie het weet mag het zeggen, maar het zal mij benieuwen of we die deze maand nog zien....
Niet op voorraad.
Pagina: 1