HELP!
Het systeem van mijn ouders reboot af en toe vanzelf, precies op het moment dat ik ergens op klik. Soms na 10 minuten werken, soms na een halve dag.
Ik verwachtte een hardwareprobleem, wellicht defecte muis (logitech cordless wheelmouse), maar een andere muis mocht niet baten (probleem komt nu wel minder voor).
Configuratie:
PIII-450, 128 Mb, Win 2000 NL.
Dit probleem hebben we pas een week of twee. Gisteren deed mijn eigen systeem hetzelfde. Dus ligt het waarschijnlijk niet aan de muis.
Wat dan?
Bij mijn eigen systeem kan het aan hardware liggen. Dus, mijn hele configuratie:
Celeron 533, overclocked naar 800, 256 Mb intern op
Abit BE6-II MB met HPT 366 controller
15 Gb Quantum Fireball HD
FlashPoint SCSI-controller met 2 Gb IBM HD
52x CDRom
4x4x32x CDRW
SiS 4Mb videokaart
Geforce 2Mx 400 32 Mb videokaart
Dit systeem draait al enige tijd probleemloos. Tot gisteren...
Iemand enig idee?
T
Het systeem van mijn ouders reboot af en toe vanzelf, precies op het moment dat ik ergens op klik. Soms na 10 minuten werken, soms na een halve dag.
Ik verwachtte een hardwareprobleem, wellicht defecte muis (logitech cordless wheelmouse), maar een andere muis mocht niet baten (probleem komt nu wel minder voor).
Configuratie:
PIII-450, 128 Mb, Win 2000 NL.
Dit probleem hebben we pas een week of twee. Gisteren deed mijn eigen systeem hetzelfde. Dus ligt het waarschijnlijk niet aan de muis.
Wat dan?
Bij mijn eigen systeem kan het aan hardware liggen. Dus, mijn hele configuratie:
Celeron 533, overclocked naar 800, 256 Mb intern op
Abit BE6-II MB met HPT 366 controller
15 Gb Quantum Fireball HD
FlashPoint SCSI-controller met 2 Gb IBM HD
52x CDRom
4x4x32x CDRW
SiS 4Mb videokaart
Geforce 2Mx 400 32 Mb videokaart
Dit systeem draait al enige tijd probleemloos. Tot gisteren...
Iemand enig idee?
T
Punctuality is the politeness of kings