GP 3 kix ass!!

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Nou eindelijk vandaag het spel binnen en ik moet zeggen.. de speelbaarheid is subliem!
Graphics zijn ook goed in 1280x1024 en vooral de regen is wijs!! Het wegdek gaat gewoon glimmen! Je ziet regenspetters.. echt te gek gewoon.. je auto glijdt alleen maar weg als je remt of een bocht neemt! ;)
Dit spel is echt 10x beter dan F1-2000!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 14:27
Helemaal met je eens, kun je die irritante mijlen/hour veranderen in km/h ??

Verder veel beter dan f1 2000, hier kan je teminste ergens tegenaanrijden zonder naar je desktop terug gefl*kerd te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Hmm, ik had eerder het tegenovergestelde. GP2 vond ik geweldig, en deel 3 vond ik eigenlijk hetzelfde, hoogste resolutie alles aan, en nog vond ik het niet super.

En de playability is hetzelfde. Nee, dan speel ik net zo lief deel 2...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_-= Erikje =-_; ergens bij advanced options (waar je ook je saves kunt deleten enzo), kun je "metric system" (oid) aanklikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem met GP3:

Zelfs als ik als Ace speel en de stuurhulp uit heb staan, dan nog stuurt hij mee in de bochten en dat wil ik niet. Hoe kun je hem zo instellen dat de computer zelf helemaal niet meestuurt?

Dus als er nu een bocht naar rechts is, en ik kom op die bocht af, dan wil de auto alleen maar naar rechts sturen en niet naar links en dat slaat nergens op vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:01

Vos

AFCA

ik wil ook GP3 !!!! schijnt rete goede gameplay te zijn...en dat van opdrogende regen op de baan wil ook wel zien. Regen hoort bij f1 spellen, in F12000 zat niet eens regen :(
Alleen ik wil hem (nog) niet kopen, moet eerst nog op vakantie :)
maar ik ken niemand die hem heeft om te copyen :(
weet iemand een url-tje ?? (icq/email maar ff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaNose
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Revolution: Jij speelt zeker met het toetsenbord? Ik had daar ook last van, maar zolang je je keyboard gebruikt kun je er niks aan doen. In de handleiding staat dat die functie verplicht aanstaat wanneer je gebruik maakt van een tikplank. Met stuur kun je het wel uitzetten. Dat rijdt trouwens sowieso veel beter. Is de force-feedback een beetje goed trouwens, ik zit te denken over een trilstuur ter vervanging van mijn huidige thrustmaster stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxhans196
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 10:12
Spel is OK maar toch een beetje tegenvallend voor hen die jaren terug (lang) GP2 gespeeld hebben en zo lang hebben moeten wachten. Het is eigenlijk niet meer dan een (sterk) verbeterde GP2.

MPH naar KMH:
-Main menu
-Workshop
-Utilities
-Menu Setup
"Use metric units"

Deze tekst niet lezen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daar heb ik ook last van lekker irri dus GVD zelfs als if ff lager zet blijft ie ut doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-09 08:26
Wat ik zo jammer vind is:

- de coureurs zijn van 1998
- je kunt iedereen kapot rijden zonder dat je gediskwalificeerd wordt
- pitlane is nog steeds kut

de realiteit buiten het racen is gewoon nog ver te zoeken... Wat dat betreft lijkt het spel gewoon heel erg op Gp2

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook het ID dat GP3 niets anders is dan een kopie van GP2 met wat regen (erg mooi gedaan moet ik zeggen) en wat verbeterde graphics.
Ik vindt het vrij erg tegenvallen, gezien de tijd hoelang er aan gewerkt is, en er niet zoveel is veranderd tov GP2.

En wat betreft dat realisteme: heeft er al een iemand geprobeerd om de vleugels helemaal plat te leggen, en vol door de Eau Rouge te gaan op Spa?

Bij mij loodst de auto zichzelf er bijna doorheen (en ja, ik had alle hulpmiddelen uit staan).
De remweg wordt er niets langer van.
In de bochten ligt ie iets minder stabiel, maar ik zie geen van de grindbakken van dichtbij ala Jos Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet inderdaad zeggen dat hij erg makkelijk is. M'n favo track is Monza en met keyboard (!, krijg m'n stuurtje niet goed aan het werken, ligt aan Windows, ga ik morgen even naar kijken) rij ik op ACE rond, met dat HEEL ERG IRRITANTE stuurhulp en ZONDER zelf te schakelen...rijd ik nog vooraan...Ik bedoel, ik ben niet de beste in het spel, m'n snelste tijd op Monza staat op 1.26.109 ofzo. Volgens mij moet hier nog wel een seconde of 2 a 3 af te halen zijn zodra ik ga schakelen en m'n stuurtje kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxhans196
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 10:12
_-= Erikje =-_
F1-2000....naar je desktop terug gefl*kerd te worden...
Dat is een bugje in samenhang met de nieuwere drivers van je (Guillemot?) stuurtje. Installeer de oudere versie die op de CD meegeleverd werd, en je kunt overal tegenaan rijden.

Deze tekst niet lezen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb met f1 2000 ook geen last met dat terug gefl*kerd worden naar m'n desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij f1 2000 zijn de coureurs trouwens niet uit '98 (als ik havana mag geloven) maar uit '00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 14:27
tnx voor de tips, maareh, oude drivers == no good...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-10 09:38
sorry, maar bij mij zuigen de graphics behoorlijk (zelfs als gp3 zegt 3d hardware te gebruiken).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-10 16:01
Ik heb een Logitech Wingman FF en als ik op toetsenbord speel dan 'helpt' inderdaad mee. Met stuur is dat niet zo en veel prettiger (net ff wat harder over de kerbs :))

Een goede GP3 pagina is: http://www.bhmotorsports.com / en daar verwacht ik binnen enkele weken ook wel een editor op om de auto's op het huidige seizoen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:17

troje

was here!

Heb 'um ook net gehaald en hij speelt lekker!

Alleen....ik speel dus nog met mijn keyboard :( en zo af en toe blijft het gas hangen....ligt dat aan mij, aan mijn keyboard of aan het spel?? Weet iemand wat ik kan doen?

BVD!!

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
troje -> koop een stuurtje dan is zo'n spel gelijk veel toffer, kun je tenminste veel of weinig gas geven met keyboard is het VOL gas of GEEN gas, moet je gaan werken met tikjes en da's irri... De nieuwste van Guillemot met FFB is een van de betere, check de pricewatch voor meer info.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
En nog even over de coureursnamen: over 2 of 3 weken verschijnen de eerste patches en updates om de reclameborden, coureursnamen en wagens up to date te maken, net zoals dat bij GP2 het geval was.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een Logitech Formula Force en de FF is gewoon zupercool in GP3...
Pagina: 1