Toon posts:

Sony koopt deel Squaresoft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lees ik dus net dat Sony 19% van de aandelen Sqauresoft overneemt (hiero). Moeten we daar nou echt blij mee zijn. Het klinkt een beetje hetzelfde als een jaar of 4 geleden met Psygnosis... Sony koopt Psygnosis en het was gedaan met de kwaliteits-games. Kan toeval zijn natuurlijk, maar volgens mij gaat de animo bij een bedrijf wel weg op deze manier.

Ik hoop dan ook niet dat Squaresoft games nu in kwaliteit achteruit gaan, omdat Sony iets te vertellen heeft over PS2-games die ze maken.

Aan de andere kant weet ik nu als PS2'er wel zeker dat Square games blijft maken :)

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:50
Er zijn al plannen t/m FFXIII dacht ik, als ze dat nou vast houden kan ik iig 4 jaar vooruit :)

iRacing Profiel

Verwijderd

is deze gast niet gewoon aan het spammen voor zijn gamessite? dit is namelijk zijn 1e post en is op 9 oktober geregged..

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:23

Sick Nick

Drop the top!

Op dinsdag 09 oktober 2001 15:10 schreef WouteRF het volgende:
is deze gast niet gewoon aan het spammen voor zijn gamessite? dit is namelijk zijn 1e post en is op 9 oktober geregged..
De smiecht >:)
Misschien ook wel niet, want dan zou hij bij z'n homepage ook wel z'n site hebben staan. Eventueel ook in z'n sig (net als ik)

Verwijderd

Topicstarter
aaargh, DNS errors... zie post hier onder. stond er dubbel

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:10 schreef WouteRF het volgende:
Als ik wil spammen dan SPAM ik wel. Zucht. Normaliter kom ik hier niet vaak, omdat ze op die site die noemde zelf ook wel een forum hadden (wat nu niet werkt, needless to say more...).

Jij lijkt mij zo'n voetballer die bij een overtreding meteen om een kaart gaat roepen. Ow well, ik ga er maar ff vanuit dat dit niet tot flame-oproep wordt gerekend.

edit:

Ja en bij nader inzien snap ik Wouter's reaktie ook nog wel :) Hij heeft zelf een gamesite en is angstig |:(
Pagina: 1