Catch a smile out there!
Verwijderd
andere grootte is wel IDE maar gewone connecter pas niet. bij diverse electronica zaken kun je daar convertors voor halen.
Nope.. een laptop HD heeft een andere aansluiting als een gewone hd.. De aansluiting is kleiner en heeft ook meteen de voeidingsaansluitingen..
Verwijderd
NEEN. Een 2.5" IDE driveje heeft een (dacht ik) 50 pins connector. De ene kant is precies identiek aan een "normale" IDE bus, de overige "extra" pinnen zijn voeding etc.
Maar de grootste ellende: De steek is iets van 2 mm i.p.v. de meer reguliere 2.54 mm (0,1")
Ik heb ooit eens een verloopprintje gemaakt met aan een kant een normale IDE connector en voedingsplug, en aan de andere kant had ik 50 pennetjes van een IC-voetje gesoldeerd....
Wel veel werk maar hij deedut... Of je zoiets kan kopen??? geen ideeeeee... nooit gezien...
Maar de grootste ellende: De steek is iets van 2 mm i.p.v. de meer reguliere 2.54 mm (0,1")
Ik heb ooit eens een verloopprintje gemaakt met aan een kant een normale IDE connector en voedingsplug, en aan de andere kant had ik 50 pennetjes van een IC-voetje gesoldeerd....
Jep, die kun je gewoon kopen.. Misschien wat lastiger te vinden maar ze zijn er wel..Op dinsdag 09 oktober 2001 13:47 schreef --EasY-- het volgende:
Of je zoiets kan kopen??? geen ideeeeee... nooit gezien...
klote is dat. nou danga ik maar eens op zoek naar zo'n converter
Catch a smile out there!
Laat je het even weten als je wat gevonden hebt en als het wat is?? Ik bedoel dus dat je niet constant met een halve laptop hoeft te zitten omdat anders die converter niet past oid!!
Lijkt me nl ook wel een aardige uitbreiding (als het wat is).
Lijkt me nl ook wel een aardige uitbreiding (als het wat is).
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1