Verticale banners

Pagina: 1
Acties:

• tricktrac
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-01 22:49
Ik merk dat de vertikale banners weer actief zijn. Eerst alleen die motorola, nu een intel exemplaar. Op zich niks tegen die banner (inkomsten zijn noodzaak) echter hij stat hier aan de linkerkant ven het scherm, dwars over de meuktracker heen. Tevens krijg ik dat ding met geen mogelijkheid weg. Een reload van de pagina of een complete herstart van de browser hebben beide geen effect. De banner blijft terug komen. (alleen het browser windew verkleinen helpt, maar da's niet echt een optie)
Dit alles speelt zich af in Opera 5.12 engels (identify as mozilla 5.0) met een schermresolutie van 1280*1024.
Het zou leuk zijn als deze banner aan de goede kant van het scherm kwam te staan, zodat tweakers normaal te bekijken is.

<update>
Na een paar keer proberen blijft hij nu wel weg (voor hoelang) ?

Afbeeldingslocatie: http://www.thunderbolt.demon.nl/banner.jpg

Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.

Verwijderd

Ja die Intel banner is een beetje vreemd. Ik heb er nu al meerdere malen op proberen te klikken om t.net wat inkomsten te gunnen, maar er wil maar geen nieuwe pagina geopend worden. :)

Ik zie het nut van die banner dus niet helemaal, naamsbekendheid heeft Intel al genoeg lijkt me...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Kennelijk heeft Opera hetzelfde probleem als Netscape4*, alleen wordt dat lastig herkennen als de browser zichzelf niet altijd als Opera identificeert.

*een van de twee banners wordt fout gepositioneerd, waarschijnlijk door foute code in het iframe van WebAds. Netscape4 gebruikers krijgen daarom nooit een banner.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 10 oktober 2001 02:06 schreef Femme het volgende:
Kennelijk heeft Opera hetzelfde probleem als Netscape4*, alleen wordt dat lastig herkennen als de browser zichzelf niet altijd als Opera identificeert.

*een van de twee banners wordt fout gepositioneerd, waarschijnlijk door foute code in het iframe van WebAds. Netscape4 gebruikers krijgen daarom nooit een banner.
Eindelijk een VET-voordeel van Netscape(4) :D

C:\>_

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-12 16:59

BrZ

Op woensdag 10 oktober 2001 02:34 schreef vinnie_van_wham het volgende:

[..]

Eindelijk een VET-voordeel van Netscape(4) :D
jeej, vet, tnet heeft minder bannerviews... woehoe wat ben ik blij... |:(

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:44

Exterazzo

Qeasy

Op woensdag 10 oktober 2001 02:45 schreef BrZ het volgende:

[..]

jeej, vet, tnet heeft minder bannerviews... woehoe wat ben ik blij... |:(
lees dit dan ff:
Op woensdag 10 oktober 2001 01:56 schreef Trashbash het volgende:
Ja die Intel banner is een beetje vreemd. Ik heb er nu al meerdere malen op proberen te klikken om t.net wat inkomsten te gunnen, maar er wil maar geen nieuwe pagina geopend worden. :)

Ik zie het nut van die banner dus niet helemaal, naamsbekendheid heeft Intel al genoeg lijkt me...

Audentia

• tricktrac
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-01 22:49
Ik heb opera zojuist omgezet naar identificeren als opera, eens kijken of dit helpt.

Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.

Pagina: 1