Toon posts:

DJ GEAR dealers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort 2 technics (MKII of M3D) draaitafels en een dateq xtc of een pioneer djm500 mengpaneel aanschaffen. (en Sony koptelefoon)

Mijn vraag :

waar kan ik deze het beste kopen? :? Het liefste in de buurt van den bosch, eindhoven. (en in een winkel... niet via internet)

Alvast bedankt,
>:)

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:30
Bij vogelzang in eindhoven hebben ze best wel wat van dat spul staan en niet al te duur.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Bij Laguna (www.laguna.nl) in Tilburg.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:11

Convoy

g44p

in duitsland, is alles echt spotgoedkoop.

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 12:04 schreef Reind het volgende:
Feedback?
YEP, ben ik het helemaal mee eens.

Moet je wel de MEGA vestiging in R'dam hebben, echt ongelovelijk veel keus :9~

Verwijderd

Als je in Eindhoven woont, zou ik naar Display gaan. Daar zijn ze goedkoper dan waar dan ook. Ik heb daar vorige maand een Dateq XTC gekocht voor F1499,- en dat vind ik dus best goedkoop! (Technics SL1210MK2 staat er voor F1149,-).

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 13:24 schreef Bazz het volgende:
Als je in Eindhoven woont, zou ik naar Display gaan. Daar zijn ze goedkoper dan waar dan ook. Ik heb daar vorige maand een Dateq XTC gekocht voor F1499,- en dat vind ik dus best goedkoop! (Technics SL1210MK2 staat er voor F1149,-).
dat is wel heel goedkoop ja.. *D
Dan ga ik ze denk daar halen. Weet jij toevallig ook of ze de M3D daar al hebben :? ? Hebbben die trouwens ook een internetsite.
Dateq XTC is ook een goed mixertje ja, maar als je kon kiezen tussen die en de pioneer djm500 welke zou je dan kiezen ?

Greetz 8-)
Pagina: 1